Dag 62: 't is weer voorbij die mooie zomervakantie

Deze allerlaatste dag was best nog een zeer volle dag, maar wat een aangename.

Het was weer vroeg deze ochtend, maar op mijn gemak kon ik gewoon even surfen op het net, mijn boek uitlezen (Voor jou van Jojo Moyes), koffie drinken en de krant lezen, de was buiten hangen, douchen,...

De man kwam een kind ophalen en ik bracht ons Fee weg naar de opvang.
Dan moesten de meiden 'maar' op 2 kindjes letten want ik nam Niels nog mee.

Eerst naar de kapper en dan rondstruinen in Sint-Niklaas. Een boek kopen voor Niels (en dat bleek later op de dag perfect), nog een boekentas kopen, een Latte drinken en heel toevallig een oude lieve vriendin tegen het lijf lopen en nog wat kleine boodschappen doen.

Dan doorrijden naar Gent voor de tandarts waar we wel meer dan een uur in een volle wachtzaal doorbrachten. Maar Niels en ik lazen heel de tijd. Heerlijk. Tijd om te lezen.
Deze keer bleek ook zijn binnenkant perfect in orde. Oef!

Dan hop naar huis  waar de man al thuis bleek te zijn. Veel vroeger dan normaal en hij al in de tuin aan het werken was. O. Heerlijk. Een man die eens voor mij thuis is ;-).

En dan de dochters die bananenpannenkoeken gemaakt hadden en iets met varkenshaasje (dat helaas wat mislukt was, maar who cares).

En dan voorpret. Morgen school seg. Amai. Die heerlijk vakantie vol van alles en veel zon is weeral eens voorbij. Goh seg.

Boekentassen klaar zetten en zo.
Morgenochtend wordt een klein feestje want ik kocht eens cornflakes voor het ontbijt voor de verandering. Zo begint de eerste schooldag met een feestje.

September wordt ook een mooie maand. Daar ben ik zeker van.
Er staan wat boeken op mijn e reader. Opgepikt van de blog van Verbeelding.
Ik wil veel gaan lezen in september dus.

Het mooiste van de zomer was toch Zwitserland.
Daarom reserveerde ik vandaag alvast een week in de Paasvakantie naar Zwitserland. We kijken er nu al naar uit :-).


Tot morgen !

Reacties

  1. Mag ik eens vragen wat je van het boek voor jou vond?
    Geniet van wat welgekomen rust morgen
    Groetjes Cathy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)