Just a perfect day (ons kleintje is geboren!)


Ons zoontje VIC werd dan toch geboren op woensdag 28 december om 15.40 uur.
De bevalling werd ingeleid en was daardoor erg heftig. Maar eindelijk was de kleine man er dan toch.
Hij woog 3,860 kg en is 50 cm en is daarbij onze kleinste zoon bij de geboorte.
Hij was meteen klaarwakker na zijn geboorte en dronk na een kwartiertje aan de borst. Precies zoals ik gewenst had. En hij is gezond. Een mooi mannetje is het, helemaal gaaf.
We zijn natuurlijk heel opgelucht en heel dankbaar en blij
Gisteren kwamen wij weer thuis. Ik bleef deze keer een dag langer in het ziekenhuis omdat het deze keer echt nodig was. Nu ben ik wel heel blij dat ik weer thuis ben bij mijn gezin en alles loopt gelukkig allemaal prima. De borstvoeding gaat prima en Vic is een pracht van een zoontje.

Vandaag is de laatste dag van het jaar. Die laatste dagen zijn voorbij gegaan met vooral opluchting. Het bevallingsverhaal vertel ik volgende week wel een keer, maar is toch ook weer heel bijzonder en apart en totaal anders dan mijn anderen.
Ik mag Oud en Nieuw vieren met een prachtige nieuwe zoon dus en koester ook mijn andere kinderen aan wie ik ook heel veel heb dezer dagen. Straks eten wij lekker veel wafels en pannenkoeken en lekkers. Yammie.
En zo vieren wij ook meteen de geboorte van onze kleine Vic. Met een feestje.
 
Dank voor jullie steun tijdens mijn zware weken vooral en al het meeleven.
Het is allemaal goed gekomen. Oef!
 
En nu ga ik terug naar mijn nestje.
 
Ik wens jullie een mooi, gezond, gelukkig en vooral vredevol 2017 toe.
 

Reacties

  1. Benieuwd naar het verhaal vooral doordat je werd ingeleid (jakkes !)
    Mooie naam trouwens, dikke proficiat, genieten maar en laat jezelf ook wat in de watten leggen ! Dikke knuffel xxx Stine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Smelt, wat een schoon manneke, dikke proficiat! En ach die datum, t is dat het zo moet zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht het al ! ;) er werd niks meer geschreven ....van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Gelukkig alles ok ...en nu genieten van jullie mooie gezin en alvast een fijn en gelukkig 2017 Sandra! en familie Ps. mooie naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met jullie mooie jongetje Vic !! Leuke naam!
    Het was al een paar dagen erg stil op je blog en ik had al zo'n vermoeden dat de kleine geboren was. Fijn dat het geen keizersnede geworden is. Knap maar lekker op, de rest horen we later wel. Mooi uiteinde en een goed begin van het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte proficiat met jullie zoontje. Geniet van je prachtige gezin. Xx fijn eindejaar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat! Een mooie naam voor een mooi ventje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat! Toch volgehouden voor de mooie stoere naam! Hij ziet er heerlijk uit. Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dikke proficiat en geniet nu maar met volle teugen van Vic en je mooie gezin! An

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd. Prachtige zoon. Geniet ervan en probeer je rust te nemen!
    Groet Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met dit mooie gezonde manneke wat een mooie naam heeft hij ,geniet van je kraamdagen rust lekker uit Gr Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oooooh!!!wat een schatje met een mooie naam!!ik dacht het ook al:we horen Sandra niet,tzal van "dat"zijn!dikke,dikke proficiat!!!geniet van jullie allen samen en wat een mooi eind voor 2016!!groetjes debora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje VIC (leuke naam). Wens jullie een heel goed,gelukkig en gezond 2017 toe en hoop nog lang te mogen genieten van jouw verhalen. Groetjes Hedy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Ik hoop dat je snel weer fit bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met dit nieuwe wonder,een mooi ventje.Ook ik dacht het dat je in t ziekenhuis was doordat het hier even stil bleef.Geniet met z'n allen van dit blauwe wolkje en voor de mama neem zekers je rust.gr Marina mama van 9.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fantastisch nieuws. Proficiat aan jullie allemaal met Vic! Zoals ik al eerder schreef mooie en krachtige naam. Je bleef dus toch bij je keuze. 😄
    Mijn hart maakte sprongetjes bij dit blogbericht. Je laatste en mooiste van dit jaar...
    Voor straks een leuke einde.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Vic!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn dat alles goed verlopen is, gefeliciteerd met Vic!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat met jullie zoontje! Prachtige naam hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook hier wil ik je een dikke proficiat wensen. Vic zal altijd een specialleke blijven, alleen al omdat hij de jongste is! Geniet ervan met je hele gezin lieve Sandra!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een ontzettend lief en schattig manneke! Ik kan me zo goed voorstellen, dat jullie ontzettend blij zijn. Hoe vinden de kinderen hem? Kunnen ze een beetje wennen aan nog een kleintje erbij? Ergens had ik wel gedacht dat er zo'n soort berichtje zou komen, het was zo stil opeens.. ;) Het is jullie ontzettend gegund, wat een lieve foto's zijn het! En dit is ook precies de naam die jullie zo leuk vonden toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het leuke is dat mijn oma ook op deze datum is geboren alleen dan wat jaartjes eerder (1933). Precies tussen kerst en oud&nieuw :)

      Verwijderen
  21. Wat ben ik hier de laatste dagen al veel komen piepen... En ik dacht nog dat het toch Vuc ging worden... Hartelijk gefeliciteerd, en geniet van jullie kleintje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig mannetje! Gefeliciteerd met Vic!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd Sandra! Prachtig kindje, prachtige naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dikke proficiat! prachtige zoon! prachtige naam! prachtig gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Vic.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met jullie prachtige zoontje!! En alvast een heel gelukkig 2017 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ooh, proficiat! Op de valreep ook nog een zoontje in 2016! Ik wens jullie alle geluk toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige mannetje vic!
    liefs, stella

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met jullie zoon, mooie naam! Ook ik heb deze week heel wat keertjes gekeken op je blog, je kijkcijfers van de blog waren misschien ook hoger dan normaal?

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nog net op de valreep, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje. Ziet er heel gezond uit, mooi kleurtje. Ik hoop dat het met jou ook goed gaat, geniet er samen van. Prachtige naam. Hoop dat hij voorspoedig mag opgroeien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Proficiat Sandra en Tim met jullie prachtige zoontje.
    Ik ben 24 jaar geleden op 29 december bevallen (op 28 december ingeleid, maar het heeft nog een paar uren geduurd eer hij er was)
    Groetjes, Micheline en familie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Proficiat Sandra, Tim, en kinderen met jullie prachtige zoontje/broertje.
    Groetjes uit Asse van Micheline en familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd met jullie Vic ! Prachtige naam!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. SUPER! Proficiat met jullie prachtige manneke. Vic, ... mooie stoere naam. Veel liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige mannetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Proficiat met de geboorte van Vic! Zo'n mooi babytje! Super dat de borstvoeding goed verloopt. Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dikke proficiat met een gezond en prachtig manneke erbij! Ook al ken ik je niet persoonlijk, toch nam ik de bezorgdheid over die tuimelende baby over.Iets blijer dan anders dus met je blogbericht ;-)))) De allerbeste wensen voor 2017, dat het een mooi jaar mag worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Vic.
    Geniet van en met hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Welkom in de wereld kleine Vic. Je hebt een warm nest uitgezocht! Lieve Sandra, gelukgewenst met deze kleine man. Ik hoop dat je de rust krijgt en neemt om volop te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje! Prachtige naam gekozen! Ben benieuwd naar alle verhalen die nog zullen komen over zijn leventje. Geniet van je kraamtijd en zorg goed voor je zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ben een stille volger van je blog, maar wil jullie een dikke proficiat wensen met de geboorte van jullie zoontje. Had ook al zo mijn vermoedens omdat het hier al enkele dagen stil was. Geniet er maar met volle teugen van

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Proficiat met de geboorte van jullie prachtige zoontje met de mooie naam. groeten Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Geniet ervan! Spoedig herstel gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Vic! Wat een prachtig mannetje! 💙

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gefeliciteerd! Wat een prachtig kereltje. Ik ben blij dat de bevalling goed is verlopen. Ik hoop dat je de rust krijgt om te genieten van al dit moois. Gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Van harte gefeliciteerd.
    Ik wens Vic een mooi en lang leven vol geluk, wijsheid, gezondheid, liefde en voorspoed toe.
    Wat is een nieuw leven toch het grootste wonder op aarde.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)