Dag 9 van de 65: hard labeur (ingraven trampoline)

 De zondag stond in het teken van werken afgewisseld met praatjes en krachtvoer. Al post ik hier wel foto's van mijn slapende kindjes. Slapend blijf ik kinderen (en niet alleen kinderen eigenlijk)ontroerend vinden.

Maar op zondag zes juli werd hier ten huize Konijnenweg hard gewerkt. Eindelijk is men de put beginnen vragen voor de trampoline die we al meer dan een jaar in ons bezit hebben. Man begon er aan samen met iemand van Lets en ze maakten grote vorderingen. De put is zo goed als gegraven!! Uiteraard is het hard labeur: zo een put graven want de trampoline is diameter 4,30 m en eigenlijk veel te groot voor onze huidige tuin(jte), maar de trampoline was duur en degelijk en opnieuw verkopen zou alweer een verliespost zijn dus besloten man en ik dat hij toch maar in de tuin moest ook al is onze tuin dan voor de helft gevuld. We weten dat die trampoline veelvuldig gaat gebruikt worden. Het is in mijn ogen het beste buitenspeelgoed dat er is.
En we hebben een terras in de tuin en de kinderen spelen bij mooi weer ook vooral buiten op straat met hun fietskes dus...
Zelf zorgde ik voor wat krachtvoer en veel drinken.
Ook de kinderen hielpen graag mee met het graven. 't Was een toffe bezigheid. Ondertussen hield ik me vooral bezig met de was (wat anders!)en voor Fee zorgen.
's Avonds gingen we NIET eten naar de kinderboerderij zoals we eerst wilden want het weer sloeg plots helemaal om en onweer was het resultaat.
Dus aten we thuis wat 'snels'.






 Esther is in haar nopjes als ze op de foto mag. Hoe meer hoe liever!
Mijn haar werd gisteren nog eens bijgekleurd (niet op de foto te zien). Weer in het rood! Iedereen hier vindt het mooi dus het zal wel oké zijn.
Zo kwam gisteren dag negen tot een einde: Nog 56 te gaan...




Reacties

  1. Dan zijn ze zeker lief als ze slapen. Wat wordt jullie dochter al een mooie grote meid. Rood staat je goed inderdaad. Een hele klus zo'n gat graven.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?