Griezel, griezel, ....

Ik bracht Thijs naar een feestje en kreeg een monster terug :-). De hele school baadt ook in de Halloweensfeer en de juffen zijn heksen.
Thuis doe ik er niet aan mee al gaan we zaterdag wel griezelen bij Boek&Koek. Boeken en griezelen dus.
En ik hou ook wel van goede Horror zoals American Horror Story waarvan ik de eerste drie DVD reeksen verslond.
Een filmpje als dit kan ik dus ook wel smaken. Al vind ik het ergens ook onverantwoord om mensen zo te laten schrikken wanneer ze daar niet zelf voor kiezen (en misschien is het zelfs opgezet spel ;-)).
En heel lang gelden heb ik eens geprobeerd om geesten op te roepen. In het donker natuurlijk en we maakten elkaar zo verschrikkelijk bang dat het 'spel' voortijdig stop gezet werd.
Wat boeken betreft griezel ik af en toe ook eens graag. Stephen King is nog steeds één van mijn favoriete schrijvers.

En vandaag maak ik lekkere pompoenensoep. Er staan drie grote pompoenen klaar om versneden te worden. Yammie !

Griezelen jullie lekker mee of is het een ver van mijn bed show?



Reacties

  1. Wij doen zaterdag mee met een halloweentocht. De 4 keer al, Het begint een beetje traditie te worden. Zelf versier ik het huis ook wel met pompoenen, heksen, maar echt enge dingen niet.
    Veel doen er mee met de rage, maar kennen helaas het verhaal er niet achter en dat is dan wel zo jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. brrrr...krijg al schrik van thijs!!wat ziet hij er angstaanjagend uit,geslaagde grime,hoor!
    hier komen wel kindjes verkleed aan de deur ieder jaar voor snoepjes.verder een pompoentafereeltje aan mn voordeur(pompoen met welkom op gegraveerd).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee wij doen hier niet aan mee, en wel heel bewust. De jongste dochter gaat wel al jaren trafitiegetrouw bij haar beste vriendin logeren en gaat dan op griezeltocht. Het gekke is dat zij de bangste in ons gezin is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Brrrr, nee, absoluut niets voor ons. Ik vind er ook helemaal niets aan. Ik gebruik mijn pompoenen wel voor het St. Maarten feest.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)