Een avond met pubers.

 Ik zit tussen de zeer jonge kinders, de pubers en ééntje die echt wel puber af is.
Ondanks het feit dat onze man deze avond naar een receptie is van één of ander Evenement zijn de avonden met pubers soms echt goud waard. Want ondanks de vele discussies wordt er ook heel wat afgelachen. En ook al zijn ze vergroeid met hun Iphone. Ze kunnen ook zo vreselijk lief zijn en heel erg grappig. Zo wou onderstaande dochter bewijzen dat ze beter mee gedaan had met K3 zoekt K3. Dus wie weet maakt ze nog ergens kans !!
 Mijn notitieboekje ligt in mijn buurt.
Om mijn planning voor morgen in te schrijven. Zonder boekje lukt het niet !

Vanaf volgende week heb ik eindelijk weer meer hulp in huis die zeer welkom zal zijn.
Het kost wat meer, maar de man verdient goed de kost en ik heb maar twee handen en redt het gewoon niet meer af en toe.
 Ik nam nog eens een foto van mijn kast op DIT moment. Niet opgeruimd en geen gemaakt geknutsel.
Gewoon zoals ze is NU.









Reacties

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?