Een duimer erbij en facebook part 3


Het is een feit. Sinds enkele dagen blijkt ook onze Vic een duimer. We hebben de tut/speen geprobeerd, maar die wou hij echt niet en ik hoopte nog dat hij het zonder tut of duim zou doen. Maar sinds enkele dagen vind ik hem steeds terug met die duim in zijn mond. Een duimer weer dus.
Hij is nu vier maanden oud. Ons manneke.

De grote meisjes zijn weer thuis van hun dagen naar Parijs en Londen en drie anderen komen vandaag weer thuis van hun weekendje weg met de jeugdbeweging. Het is hier dus heel eventjes stiller geweest. Alhoewel. Fee en Mats kunnen er ook wat van. Gelukkig geraken ze af en toe wat energie kwijt op de trampoline. Dat geeft groene energie. Ik ben blij met de wat mooiere dagen. Zo kan ik de was weer lekker buiten drogen.

Na één week op Facebook heb ik jammer genoeg reeds 1 vriend verwijderd. Nochtans een vriendelijke vriend, maar als het niet goed voelt....Zoals ik al zei. Ik mijd zeker op Facebook iedere ergernis of negatieve energie. Ik heb ook al meer verzoeken geweigerd dan toegevoegd. En ik doe zelf geen verzoeken.  Soms lastig. Langs de andere kant vind ik Facebook best leuk. Het bracht me weer in contact met een paar super lieve vrouwen van een paar jaar geleden met wie ik nog af en toe contact had , maar nu weer veel meer. Fijn is dat. Facebook vind ik ook een beetje saai tot hier toe en toch zit ik er veel meer op dan ik verwacht had. Het is echt verslavend :-(. Zo wou ik gisterenavond verder lezen in mijn boek, maar zat ik toch een hele tijd op het internet (niet alleen op fb hoor).
Ach ja. Ik vind mijn weg er wel.

Fijne zondag !

Reacties

  1. Het zal wel goedkomen met de Facebook. Even evenwicht vinden...

    En onthouden dat niets moet en dat je niet aan iemands verwachtingen moet voldoen ofzo. Omdat een iemand iedereen die zij kent of niet kent of amper kent toevoegt wil niet zeggen dat jij het zo moet doen. Zoals met echte vrienden en vriendschappen heb je ook op FB keuze ;) Jij beslist.

    Ik vind FB vooral handig om in contact te blijven met mensen die ik niet zo vaak zie (door afstand) en ook om bv te lezen wat er in de gemeente gebeurt enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precies zoals ik; een haat-liefde verhouding! Het is fijn om contact te onderhouden en ik heb er zelfs wat goede kennissen aan over gehouden. Negativiteit daar houd ik me ook ver van. En een duimer, ik ben er altijd blij mee geweest als ze dat gingen doen. Want speen wilden ze geen van allen.En duim betekende minder borst sabbel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind fb ook fijn om contact te hebben met vrienden van verder weg of familie die je niet zo vaak ziet of die zoals de familie van mijn moeder zo groot is geworden dat je elkaar bijna niet meer ziet.
    Ook volg ik verschillende groepen over minimalisme, afval verminderen, de gemeente .....dus dat vind ik ook weer leuk....af en toe ga ik ook weer eens door mijn vriendenlijst en gaan er ook wat mensen terug uit...dat is toch zoals in het echte leven een beetje vind ik....weinig mensen gaan je hele leven met je mee.. Tenslotte is het jouw pagina en moet je gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt Fee al groot, lief koppie heeft ze. Duimen, welk kind doet dat niet.
    Facebook is wel handig voor informatie En inderdaad om kontakt te hebben met familie of vrienden maar let wel op wat je schrijft!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)