Facebook: part 2, een nieuwe geldbeugel en afscheid van de opvang

 
Gisteren kocht ik wat nieuwe spullen. Zoals eindelijk een nieuwe geldbeugel voor mezelf. Ik heb lang moeten zoeken voor ik één vond die ik mooi vond. Bij deze....Mijn oude is versleten!
Er werden ook nog sandalen gekocht voor Fee en nadien ging ik met Fee en Lies een ijsje eten. Mamadochtermomenten.
En de man was eens vroeger thuis dan anders en zo konden we nog eens samen eten...
Dat was gisteren!

 Vandaag zitten drie van mijn andere dochters  in afzonderlijk Leicester, Londen en Parijs. Ze sturen me apps waardoor ik hen een beetje kan volgen en ze delen hun momenten.
Dit weekend zouden ze allen weer thuis moeten zijn.
Het is het voordeel van de nieuwe tijd.
Nog niet zo lang geleden moest je wachten tot ze thuis waren en kon je pas dan de foto's bekijken.
Hoeveel anders is het tegenwoordig?

Ondertussen zit ik een paar dagen op Facebook. Ik kreeg al veel verzoeken. Ongeveer de helft liet ik toe en de andere helft heb ik verwijderd. Ik bedoel dat niet slecht, maar ik wil de mensen toch op één of andere manier een beetje 'kennen'.
Hoewel het in eerste instantie bedoeld was om vooral met het schoolgebeuren in contact te blijven rolde ik er automatisch in en had meteen zin om 'te delen'.
Fijne mensen van 'vroeger' kwamen toch weer aanwaaien en als het contact goed was wil ik graag vrienden worden.
We zien verder wel hoe Facebook loopt. Ik denk dat ik er mijn weg wel in vind.

Vic doet deze middag een reuzenslaap. Zo meteen moet ik hem echt wakker maken om te eten :-(.
Het gaf me wel de ruimte om op te ruimen op de Marie Kondo wijze en om wat te lezen. Om rustig te eten.
Fee zwaait af in de opvang. En mag trakteren. Een hoofdstuk wordt weer afgesloten.

 
Het gaat zo snel.
 
 

Reacties

  1. hallo, Sandra
    waar kocht je die prachtige portemonnee ? Mijn oudste wilde alleen maar van die oude rubberen boltutten en als ik die uit haar mondje wilde halen dan trok ik haar bijna omhoog uit haar bedje !
    zo hard zoog ze erop , en iedereen zei "haar tanden!!",maar ze heeft de mooiste , witste en rechtte tanden, die men maar kan wensen en zonder beugel!!!
    Mijn kinds kregen en krijgen zelden cola (ook géén light) of andere frisdrank ze drinken allebei géén koffie (nog altijd niet ,20&15j)maar wel veel thee zo weinig mogelijk gewone suiker en fruitsap drinken
    ze met water erbij (zit vol met suikers)en is volgens onze tandarts super slecht voor je tanden ALLE
    fruitsappen als je er wil drinken dan ZELF persen dadelijk opdrinken en veel water er nadrinken!

    lieve groet !
    Jezebelle

    oh ja ook kauwgom is niet oke ik geef aan mijn zoon zoethout stokjes ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kocht deze bij Tim's in Sint-Niklaas. Een schoenenwinkel waar ze ook handtassen en dergelijke hebben.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)