Bestemming

Dat ik graag blog en dat ik graag deel. Helaas is niet te kiezen met welke mensen te delen.
Sommige mensen gun ik het liefste nog geen glimp in mijn leven, anderen worden ontvangen in ons huis, mogen meezitten aan de haard en weten de zin en onzin in ons dagelijkse leven.
Sommige mensen kennen mij , anderen nog steeds niet (en wellicht nooit).

En hoe die blog er dan wel zou moeten uitzien. Dat was de vraag.
Wat voor een blog? Eigenlijk ben ik daar nog steeds niet uit.
Want ik beschouw mezelf als niet één mens, maar vele mensen in één.
Geboren als een meisje en al 38 jaar in dit leven.

Ik beschouw mijn leven als onvoorspelbaar. Leven dag per dag (in de mate van het mogelijke), proberen het goede te doen, een leven te leiden die mij bevalt en vooral mijn eigen leven, ...

Uiteraard zijn er constanten. Ik drink veel koffie en ik lees veel (boeken , tijdschriften, kranten). En ik ben een moeder en dien mijn plichten te vervullen (met liefde meestal en soms met tegenzin). Ik beschouw mezelf als VRIJ ook al kunnen hier nogal discussies over bestaan.

My life is a journey.

Reacties

  1. Een glimlach bij je omschrijving van gekwek... Fijn je ook hier terug te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Tinneke. Fijn dat je weer leest hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ik heb je weer gevonden, ga snel even bijlezen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enfin, een véél te late reactie, maar ik ben je lang kwijt geweest! Blij je weer te hebben gevonden. Heb al een beetje proberen bij te lezen, maar wat is er veel gebeurd op zo een klein jaar tijd! Ik vind het zo fijn dat je heel eerlijk je gedachten en gevoelens deelt, maar toch discreet, knap!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)