Letsen: boekenopkuis en lekker eten

Twee volle luierdozen boeken. Dat koos een letster vandaag uit bij mij thuis. Twee volle dozen !
En ik was er blij om want dat zijn alvast twee dozen die niet meer mee moeten verhuizen volgend jaar. Ze nam ook nog een heel pak broeken en truien mee voor haar zoontje die de onze te klein waren en dat zijn er ook weer waar ik geen moeite meer voor moet doen om ze te verkopen.
Uiteraard heb ik boeken die ik niet weg doe, maar meer dan de helft van mijn boeken zoekt een andere eigenaar en het liefste van al voor de verhuis.
En dus zette ik mijn boeken ook op Lets.
 En omdat mijn puntjes (duimkes hier)opmoeten en ik met een schone lei start in de andere stad spraken we af dat ze maaltijden zou bereiden in ruil. Dat leek me een goede deal.

Een andere letster bracht me vandaag al heerlijke erwtensoep (voor morgen). Wij zijn dan weer samen zwanger. Altijd gespreksstof.
Ik ben nu 15 weken zwanger en mijn jongste jongetje wordt ondertussen al een echte peuter.

En nu ga ik nog wat anders proberen verkopen op kapaza. Hoe minder verhuis hoe beter.

Reacties

  1. Ha Sandra! Weer terug. Leuk!
    Verhuis gaat door?
    Alweer 15 wkn zwanger, wat gaat het rap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sandra. Ja. De verhuis is definitief, maar ten vroegste in maart...
      En dat zwanger zijn gaat inderdaad snel vooruit. Zelfs bij mezelf.

      Verwijderen
  2. Oh, zo fijn, nog een kleintje er bij... Stiekem jaloers ;)
    Ben wel benieuwd naar waar jullie gaan verhuizen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sandra, blij je weer te kunnen lezen! Proficiat met het kleintje dat op komst is, hoop dat alles goed gaat! k ga duimen voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!
    Weer een klein humpie er bij!
    Proficiat !
    En fijn dat ik weer mee mag lezen.
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel fijn dat je terug bent. Fijn dat het goed gaat. Verhuizen is inderdaad opruimen. Wat wordt jullie ventje al groot.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja. Mats is al een hele man :-). Het opruimen gaat goed. Ik heb in mijn kleerkast zelfs al plaats over en dat zal nodig zijn want ginds komt een kleinere kleerkast.

      Fijn weekend

      Verwijderen
  6. Proficiat !!wat gaat de tijd snel !!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)