O. Happy Saturday.


Een zaterdag die voelt als een zondag omdat er niets moet en alles mag en kan. Geen verplichte zwemlessen.

Man en ik sliepen deze nacht als roosjes. Voor het eerst sinds lang werd onze kleine Fee maar één keer wakker om te drinken (rond drie uur). Eén keer! Dus lag ik deze ochtend na 8 uur nog lekker in mijn bed en draaide me nog eens lekker om en trok het deken nog eens over mijn hoofd. Beneden hoorde ik wel wat gegil , maar de man was al opgestaan.
Zalig. Echt zalig was dat.

Ik geniet er al de hele dag van na. Gewoon uuuuren na elkaar heb ik geslapen. Ik voel me fantastisch.
En deze ochtend dus geen gehol.
Lekker in jogging rondlopen, sloten koffie slurpen, de weekendkranten lezen en onderwijl de was doen (met plezier deze keer).
Dit is mijn ZONdag. Binnen dan want buiten regent het alweer.
Straks nog even in de zetel kruipen met een boek.
Want reading is one of the joys of life.

Eindelijk heb ik tijd en goesting om nog wat spullen tweedehands op het net te zwieren.
Om dingen te doen zoals een poster inkaderen.
O. Deze Paasvakantie begint zo goed.
Ze zal mij deugd doen-ik voel het.
 



Reacties

  1. Dat klinkt heerlijk! Geniet er van!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geniet eens een goede nacht rust, dat doet een mens goed. Fijn paasweekend samen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)