Cadeautjes voor mij, dat maakt mij blij.

 Vandaag lagen er blij makende postpakjes in mijn brievenbus. Ook al heb ik ze zelf moeten betalen. Het voelde heel erg aan als cadeautjes voor mezelf na een slapeloze nacht. Die slapeloze nacht had niets te maken met de kindjes, maar alles met het gepieker in mijn hoofd. Ik kreeg het rumoer in mijn hoofd maar niet stil. Deze ochtend liep ik dan ook rond als een 'zombie'. En na een verfrissende douche kon ik de brievenbus legen. De popjes voor mijn huisje (kerststal) waren er! En ze waren zo mooi verpakt. Een pakje bijna te mooi om open te doen. Ik kocht de popjes bij kidsdinge. En in het echt zien ze er nog leuker uit. Ze passen perfect in de Stringkast.

 
Ook de nieuwste graphic novel van The Walking dead zat in de bus en zo gauw ik kon heb ik me in de zetel genesteld en ja. Hij is al helemaal uit nu.
Wat een cadeau.
 
De kinderen bleven vandaag op school eten dus ik had een heel rustig dagje.
Heerlijk om het huis voor mij alleen te hebben.
Dat is op zich ook al een cadeau !
 
Feetje is ondertussen ook weer helemaal genezen. Ze is zo een schatje.
Nu wil ze per se alleen eten. Ze wordt steeds zelfstandiger.
Het maakt me blij dat ze zonder medicatie uit zichzelf hersteld is.
Dat maakt mij blij. 
 
Nu geniet ik nog even van mijn opgeruimd huis en propere was.
Ik doe het rustig aan, maar ben echt weer aan de opruim :-).
Alleen heb ik het gevoel om een zee van tijd te hebben en geen verplichtingen. Ik voel mij vrij.
 
Zo meteen vertrek ik naar de oudercontacten van vier van de kinderen.
Vaste kost rond Kerst.


 
Af en toe heb ik last van muizenissen in mijn hoofd en vooral 's nachts kan het gebeuren dat ik er zelfs over droom.
Gelukkig kan ik overdag voldoende relativeren en loslaten. Dat scheelt.
Maar in de late avond en 's nachts gaat het moeilijker.
 
Fijne dag nog.

Reacties

  1. leuk die poppetjes,ben zeker dat die kleine handjes bij jou daar niet kunnen afblijven!
    wat goed dat je even op adem kan komen in een net gepoetst huisje,alleen voor jezelf,daar kan je als mama ook eens van genieten en hopelijk wordt je hoofd wat rustiger,maar zag al gisteren dat je kopzorgen hebt...ik steun je van hieruit meid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik vind die popjes echt geweldig! Ik klik meteen even door naar de winkel....

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)