2de handsbeurs, happy, 5de aflossingsfeestje en 200gram lichter!

Ik deed mee met een tweedehandsbeurs voor kinderkledij en kinderspullen, maar heb helaas ik daar geen foto van. Het had nochtans de moeite waard geweest om mijn 'kraampje' te zien. Maar door alle drukte ben ik het gewoonweg vergeten. De verkoop was fantastisch. Het eerste anderhalf uur werd mijn kraampje 'bestormd' en uiteindelijk ging ik dus werkelijk met lege dozen huiswaarts. Mijn beste verkoop ooit !! Vooral kleedjes van ons meisjes gingen als zoete broodjes weg. Mijn buurvrouw dacht op een gegeven moment dat er gevochten ging worden om de schone kleertjes :-) en ik was blij dat de man mee was want ik kon de verkoop gewoon niet volgen. Ik deed dan ook veel van de hand voor hele kleine prijsjes (5 euro voor een heel mooi jurkje of 1 euro voor een jeansshortje). Mijn opbrengst was enkele honderden euro's. Elke week zie ik me dit niet doen. Het is goed voor 1 tot 3 keer per jaar !! Veel voorbereiding was het en wat stressen. De zondagochtend bijvoorbeeld was ik er een  hele ochtend mee bezig. Maar ik heb heel veel mensen blij gemaakt :-).
En ook had ik een paar toffe gesprekjes. Er is wel wat afgelachen ook.

Foto's neem ik wel nog altijd veelvuldig van mijn jongste.
Afgelopen weekend was ook erg tof met de groteren.  Veel gelachen, gebabbeld en te laat opgebleven.
En simpel gelukkig worden van de zon en al dat lachen. Ik verschiet dat ik nog geen kramp heb in mijn kaken. Niels, Lies en Thijs gingen naar een fluofuif in 't fluo natuurlijk.

 
 
 
 










 
Vicje snuft en ronkt nog steeds en valt het liefst in slaap aan de borst. Voor hem voorlopig geen tutje of duim. Ik geef overal de borst. Ook op de beurs. Het maakt me niet uit dat iemand een 'glimp' opvangt. Ik heb zo  zelfs kleertjes verkocht al loop ik er buitenshuis niet mee bloot. Ik hou het zedig ;-). Meestal met dekentje of sjaal.

              Vic heeft nu ook een park met iets teveel kleur in, maar ik kocht dit zelf ook tweedehands dus zoveel keuze is er dan ook weer niet. Interessant vindt hij het wel heel erg. Ook brabbelt hij vaak terug.


Fee gaat ondertussen volle dagen naar school maar tijdens de middag haal ik haar op. De dutjes wou ze niet meer doen en ze vroeg zelf om naar school te mogen. En zo geschiede.

Nog meer nieuws?

Bij de diëtiste bleek ik 200 gram lichter. Niet veel maar beter dan bijkomen. Voorlopig kan ik niet nog meer op mijn voeding letten dan ik al doe. De borstvoeding heeft zijn porties nodig!

En ik deed opnieuw een extra aflossing. Vanaf volgende maand betalen we nog eens 40 euro minder maandelijks voor de hypotheek en zo blijven we mooi op het schema dat ik een jaar geleden maakte om sneller afgelost te zijn. Een vijfde keer reden om te vieren al. Dat feestje is al achter de rug. De wijn vloeide rijkelijk. Met veel geluk zijn we binnen 4 jaar eindelijk verlost.

Geniet de komende dagen! Ik ga zo vaak mogelijk wandelen en de was buiten drogen. En mss zelfs met een boek in de zon zitten.

Fijne week!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?