Zot van oma haar jurken, sneakers en lieverdjes?




Ik kreeg niet alleen oma's wafelijzer, maar ook een deel van haar jurken. Ik ben een jurkjesmadame (dat weet iedereen die me kent ;-)) en oma droeg deze kledij al héél lang niet meer. Ze zijn nog nieuw !  En dan bleken ze ook nog eens (bijna) allemaal in mijn maat ! Wat vinden jullie de mooiste jurk? Ik de laatste waar ik de gilet op draag en zeg nu zelf: dat zijn toch geen oma jurken!

Voor ons Feetje kocht ik dan weer een zwanen kleedje bij Zara. Ik ga graag in die keten omdat het best mooie betaalbare kledij is. Ook voor Vicje heb ik er stuks gekocht.
In het boek dat ik momenteel lees komen ook zwanen voor en daarom sprong dat jurkje me meteen in het oog.
Zwarte Beertjes pockets zijn mijn nieuwe verslaving. Ik kocht er ondertussen al een hoop. Gelukkig zijn ze niet duur. Wie er thuis nog liggen heeft: ik ben er dus heel blij mee. Ik wil ze nu allemaal :-).
En ik las er al drie uit.
Ook heb ik sinds mijn zwangerschap een zwak voor sneakers omdat die gewoon heel comfortabel zitten. Naast laarsjes zijn sneakers nu mijn favoriete schoeisel.
In de zomer komt daar wellicht een sandaal bij :-).
Ook de dochters dragen vaak sneakers. Ook de kleintjes. Dat was goed voor een foto.

Vic is dan weer genezen van de bronchiolitis ondertussen al is hij nu wel een beetje verkouden. We moeten alleszins niet meer puffen. Dus hij is opgewekt zoals steeds.
Nu maart op zijn einde is gaan we zo stilaan ook naar het einde van het schooljaar. Drie maanden gaan snel voorbij zijn met al die vakantie er nog tussen. Het dansen van ons Lies is een succes. Ze doet het ontzettend graag en poseert steeds als was ze een ballerina.
De jongens mochten vandaag gaan 'snuffelen' wat voor instrument ze volgend jaar willen leren bespelen. Ik had nooit gedacht dat het zo ver zou komen, maar die doen dat graag ook.
De laatste zwemles voor Pasen is ook weer geweest met diploma's er bovenop.

Gisteren ging ik nog eens uit eten met 12 andere mama's. Het was de eerste keer met deze mama's en ik organiseerde het, maar ik was zenuwachtig of het wel ging klikken en zo. Het was oké vond ik. Pas tegen de tijd dat ik huiswaarts moest omdat Vic honger had kwamen de tongen meer los en werd het wat losser, maar soit. Er komen nog etentjes hoop ik.
Morgen gaan we alweer gaan eten. Dit keer op de Chiro !

Verder slaapt onze Vic nog steeds vaak bij ons in bed, maar slapen doet hij veel en goed. En het blijft zo schattig.
Deze ochtend hadden ons meisjes hun eigen hoekje gecreëerd. Lief om te zien.

Al hebben de kinders het de voorbije dagen ook al flink uitgehangen. Door de wind zeker? Ik weet niet wat het is, maar ze maken ontzettend veel ruzie.

Ben ik nog steeds een enorme fan van Pinterest. Tijdens eetmomenten van Vic zit ik vaak te pinnen. Want hij eet vaak al slapend (nog steeds) en een boek vasthouden is vaak moeilijk.

Momenteel kijk ik amper nog een TV reeks. Dat komt er niet meer van. Spijtig want ik zou het wel willen, maar het lukt me gewoon niet zo goed.

Ik kijk uit naar de lente die er weer er aan komt. Wat luchter gekleed gaan want zonnigere spullen in huis, meer in de tuin zitten, was laten wapperen, ... Laat maar komen.
Tegelijk wil ik nog even in de winterse sfeer blijven met onze vakantie in het verschiet naar Zwitserland in de sneeuw.

En deze nacht veranderd het uur weeral. Daar had ik niet bij stilgestaan toen ik ons inschreef voor het eetfestijn waardoor we eigenlijk al tussen 10 en 11 warm gaan eten morgen :-).


Fijn weekend. Geniet. Dat ga ik ook proberen !






 

Reacties

  1. De gele bloemetjes vind ik de mooiste, zal je vast mooi staan.
    Wat een lief manneke! Ruzie maken is ergens goed voor.
    Fijn weekend.

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry, ik vind de eerste twee een beetje oma-jurken...maar dat is persoonlijk he! Ik vind de derde het leukst met combi spijker/sneakers!
    Oh wat zijn je kleintjes mooi, geniet er lekker van! En als ze ruzie maken is jezelf verplaatsen soms het beste (bij voorkeur naar de tuin als de zon schijnt ;-) Heel fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het past bij jou die kleedjes. Dat ben jij gewoon. Ik kan me jou niet voortellen met jeans,top en sneakers. Maar dat komt ook wel omdat ik je niet anders ken dan van top tot teen gekleed waarbij alles bij elkaar past. Halsketting, sjaaltjes, nageltjes,...inclusief:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben fan van het tweede en laatste jurkje, ze staan je geweldig goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Staan je prima, wat zal je oma dat leuk hebben gevonden!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)