Dag 11 van de 65: Vakantievoorbereiding

 Niels en Thijs deden vandaag een korte knutselactiviteit, Mats ging naar de opvang en Lies ging bij een Letskindje spelen en dus had ik een uurtje of twee 'vrij' om het één en 't ander in orde te maken nog. Zoals naar de NMBS gaan om mijn Thalysticketten te laten afdrukken want ik ga met de Thalys en man met de auto. Hij vertrekt om zes uur, ik om acht uur ,maar ik zal waarschijnlijk eerder op de vakantiebestemming zijn want 'spoor' in vier uurtjes van Brussel naar Avignon. Met de jongste kinderen die ik zo een autorit wil besparen. En ondertussen heb ik mijn handen vrij om Fee(tje)te voeden indien nodig.

 Van een lieve Letster kreeg ik nog een kraamcadeautje. Zelfgemaakte lasagne. Superlekker en zo hoefde ik vandaag niet te koken.
Ik zocht ook mijn vakantielectuur bij elkaar. Een moeilijke keuze was dat, maar ik heb negen boeken gekozen. Hopelijk lukt het ook ze te lezen.

Kledij inpakken heb ik nog niet gedaan. Ik ben daar zo ervaren in om te weten wat mee moet dat ik dat redelijk snel kan. Toch vergeet ik altijd wel iets hoor. Iedere keer weer iets anders. Ik word alleen lastig wanneer iets niet meer op de plaats ligt waar het hoort te liggen zoals een nagelknipper of een borstel/kam of een koortsthermometer. Zo kan het gebeuren dat ik die dingen alsnog moet gaan kopen. Ook bij de apotheek ga ik meestal de laatste dag nog eens langs.

Uit ledigheid maak ik af en toe een selfie die ik niet op FB zet omdat ik dat niet heb, maar hier dan dus eventjes. Momenten dat kleine Fee eindelijk gesust is en ik amper kan bewegen en dus ook geen boek kan vastnemen.

Dag elf is bijna ten einde. Nog 54 te gaan...

Reacties

  1. Leuke outfit heb je aan, staat je goed die kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee, met de trein. Fijn voor de kleintjes! In 4 uur in Avignon, dat is rap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad fijn dan om met de trein te reizen. Vinden de kinderen vast ook feest.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)