Dag tien van de 65: met de zonen op pad

 Met de zonen op pad gisteren en nu foto's van dochters posten.
Maar men zonen krijg ik nu éénmaal moeilijker op foto dan mijn fotogenieke meisjes. En nog moeilijker alle vijf op één foto.

Maar gisteren kwam het er eindelijk van om ze alle vijf bijeen te krijgen en te transporteren naar een fotograaf voor een (klein)zonenfoto. Want mijn papa kreeg al zijn kleindochters op foto cadeau, maar de kleinzonen kunnen niet achter blijven.
En dus werd dat gisteren een hele onderneming en liep ik rond met vijf zonen en twee dochters (want ééntje moet altijd mee en ééntje ging mee om mij wat te helpen)en we gingen zelfs ergens iets drinken en eten.
Dat was dus eigenlijk best eens tof.
Daarna ging ik terug naar huis en nog wat grotere boodschappen doen. We aten vegetarische pasta. De kinderen speelden zowat de hele dag buiten, maar ik had mijn hand vol met kleine Fee die gisteren een beetje last had van krampjes.
Ik ging vroeg naar bed (alweer).
Tegenwoordig ga ik vaak vroeg slapen en lees ik nog wat in bed. Zalig is dat.


Al tien dagen van de vakantie zijn gepasseerd. Wow. Dat gaat vlug. Nog 55 te gaan...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?