Joepie. Weekend. Lees- of krachtvoer?

 Een boek ingezogen worden? Dat overkwam mij gisteren nog eens toen ik in het vierde boek van Karl Ove Knausgard begon te lezen. Ik kon niet meer stoppen met lezen en kreeg tijdens het lezen plots zin in een boterham met kaas en mosterd. Wat een boek al niet doen kan.Zo een krachtvoer kan ik  gebruiken na mijn slapeloze nachten. De voorbije twee dagen sliep Fee iets beter, maar het kan gerust nog stukken beter. Overdag voel ik mij warm en koud worden van vermoeidheid.
Ik probeer nu de borstvoeding af te bouwen, maar een flesje wil ze niet dus ik geef papjes met een lepel en 's nachts krijgt ze nog wel de borst.

Ik kocht ook nog wat ander leesvoer. Zot van magazines over wonen en feel good boekskes. Zalig.
 Of gewoon naar de kast kijken. Dan krijg ik ook ongelooflijk veel goesting in vanalles. Niet alleen in lezen, maar ook in koken of decoreren.
 Ons jongens hadden gisteren een ridderfeest op school.

Ook al slaapt ze 's nachts niet goed. Feetje blijft altijd opgewekt. Ze is zo een blije baby. Altijd lachen, altijd spelen.
 En eindelijk weer volop buiten spelen...
't Is weekend dus. Joepie.
De zwemlessen zijn al achter de rug vandaag en ik heb de was al buiten gehangen. Wat is dat gewapper toch heerlijk om naar te kijken. Mmm.
Nu nog veel lezen voor ik aan de kook begin.

Let's GO en laat de zon maar komen. Is goed voor ons vitamientjes.

Reacties

  1. goh Sandra,die tijdschriften feeling wonen,flow...daar wordt ik jaloers op maar ik heb er al zoveel iedere maand:ariadna@home,daphne's diarry,,landidee,de tuin op tafel,libelle,vriendin..geen zin in ruilen?groetjes debora

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?