Ze zijn vertrokken ! (De eerste 3 van 62 dagen)

 De afgelopen dagen ben ik voornamelijk met het inpakken bezig geweest (kledij, schoenen, veldbedden, slaapzakken, kussens, ...) en Tim is ze nu gaan weg brengen. Helemaal naar Recht (191 km van hier).
Elke keer is er weer wat lichte spanning voor het vertrek. Deze keer vonden we één veldbed niet meteen terug :-). Drie jongens minder in huis. Dat zal ik zeker merken :-). Want met hun vertrek komen ook de vriendjes niet meer bellen want af en toe is het hier ook een vol huis jongens.
Elke keer weer zie ik ze vertrekken met een raar gevoel in mijn buik. En liggen de tranen op de loer. Want ook al zijn het stoere wilde jongens. Ik hou zielsveel van ze en missen zal ik ze. Al ben ik ook stiekem blij met de welkome rust want de afgelopen dagen was ik vooral heel erg moe.
Sinds donderdag valt er af en toe een 'zwaarte' over me heen. Gisteren heb ik bijna de hele dag in de zetel doorgebracht na het inpakken uiteraard en tussendoor de was doen. Er zat niets in mij. Ik heb zelfs kant en klare macaroni laten halen in de supermarkt (zo moe dus!). Mijn grote dochters waren alle drie buitenshuis en ik telde de uren af naar 'bedtijd'.
Maar goed. Vandaag ben ik toch maar weer met de was bezig en aan het opruimen geslagen en moet ik nu de valiezen inpakken voor morgen. Want morgen vertrek ik dus voor een dag of vijf naar de Limburg met één grote dochter en de drie jongsten.

Ik kijk er naar uit, maar eerst de boel hier een beetje deftig achterlaten.
De man blijft thuis met de dochters. Allemaal gaan ze werken op verschillende uren.

Fijne zondag nog.

Reacties

  1. Leuk voor de jongens. Hopelijk zijn het fijne dagen en is het weer snel om. Geniet van je week .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet ervan ik ga morgen met de oudste dochter en de 3kleinste naar De Panne aan zee ;andere kies gaan ook werken en eentje zit in Griekenland met school.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)