Luie moeders eten en easy on going

Er kwam vandaag een nieuwe hulp. En het is niet alleen een toffe vrolijke madam. Ze doet het ook nog eens heel goed. Zalig als tegen de middag het huis dan aan de kant is. Oef!

De ochtend was voor mij. Vanaf kwart na zeven deze ochtend was ik alleen met de vier jongsten dus het was even 'lastig', maar het is gelukt om ze tijdig op school en opvang te krijgen. De baby blijft erg beweeglijk en bij momenten kan ik zelfs niet meer rechtop lopen en moet ik letterlijk mijn buik ondersteunen bij het stappen, maar ik doe het gewoon en probeer me van de blikken ook niets meer aan te trekken. Want ik liep vandaag zo de straat op.

Ik ben de gordijnen van de kinderkamer gaan ophalen en vond in die winkel een gehaakte poef die ik niet kon weerstaan. Daarna ging ik nog naar de boekhandel achter kranten, maar toen was ik al OP en ging ik vlug naar huis om meer dan twee uur in mijn zetel te zitten, kranten te lezen en af en toe een babbelke te slaan met de nieuwe hulp.

Ik haalde de kinderen 's middags van school om thuis te eten want dat kan binnenkort wellicht niet meer zo vaak. En bracht ze daarna ook weer terug.
De kinderen zijn allemaal stapelzot van de gehaakte poef en hij wordt veelvuldig gebruikt. Dat had ik niet verwacht.

En wat maakte ik voor het eten? Spinazie met puree uit de diepvries en wat spek gebakken op de pan en dat was op een kleine 10 minuten klaar. Zo kook ik tegenwoordig. Toch zei elk kind dat binnen kwam : 'Mmmm: ruikt hier lekker!'

Ik voel me nu eigenlijk redelijk goed. Het lukt om elke dag wat te wassen en ik bestelde al boodschappen voor morgen via Collect&Go. En de baby is momenteel ook rustig. Stilte voor de storm? Gisterenavond dacht ik werkelijk dat het misschien begonnen was. De harde buiken gaven erg veel druk en kwamen redelijk veel, maar ik werd 's ochtends toch gewoon weer wakker :-). Vandaag heb ik er nog niet erg veel last van gehad.
Toch hoop ik echt dat onze baby deze week komt...
Maar ik zie wel. 

Reacties

  1. Lieve Sandra,

    Fijn dat je een hulp hebt die lekker wat werk voor je verzet.
    Kan je ook aan je rust toekomen.
    Hoop ook voor je dat de baby deze week komt,duim voor je,

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?