Hun plan trekken?

Eerst en vooral: Ik ben er langs de ene kant trots op en langs de andere kant besluipt mij een heel ongenaam gevoel want dezer tijden kan dit niet meer.

Maar ons kinderen . Die trekken hun plan.

Ik heb dat al ondervonden en zelfs die bij wie het ietwat moeilijker lukt: die trekken ook hun plan!

Want dat moet. Want anders komt er niets, gebeurt er niets en gaat het niet, ...

Want vader werkt hard en is nooit thuis en moeder? Laten we daar maar over zwijgen ;-).

Het ene kind kan alles en het andere heeft overal hulp voor nodig, maar het is voor allemaal hetzelfde.

Gaat dat lukken? In dit leven?

Ja!! Het gaat ze lukken. Die kinderen van mij !
Net omdat ze ZO een moeder als ik  hadden/hebben.

Liesje en ik.

2010 !!

Reacties

  1. Het komt allemaal goed, daar twijfel ik niet aan met zo'n lieve moeder. Waar blijft de tijd, ik weet nog dat ze werd geboren en niet zo'n makkelijke start had. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke foto,en jaaa tuurlijk gaan ze het redden met jou erbij zeker.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)