Mooi plaatje

Nee. Dit is niet ons huis. Dit huis ligt helemaal in Montana.
Ik vind het zo een mooi plaatje.  Het water, het groen. Alleen in het veld. Staat het huis daar en ooit woonden er mensen.
Daar had ik kunnen leven denk ik soms. Zoals de pioneers, in Montana. Alleen op de wereld. Alleen je gezin, kleine gemeenschap. Een hard leven, maar zonder veel bemoeienissen.

En nu: back to reality!!!
Sommigen vinden nu al dat wij verhuizen naar het einde van de wereld en het is maar in België. Een goeie 15 kilometer verder. In mijn ogen is dat niets !! En we gaan wonen in een schone straat en ook in een mooie stad. En we blijven bij het water: De Schelde.

Vandaag gooide iemand van lets tientallen verhuisdozen binnen. Ik kan weer voort. Ik blijf ook verkopen op kapaza. Morgen beginnen de schilderwerken...

Reacties

  1. Inderdaad een mooi plaatje. Stil en verlaten dat wel. 15 km dat valt toch mee. Succes met inpakken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?