Bijna op weg ....

Last minute (voor de vakantie) wou of moest ik natuurlijk nog een paar dingen doen die dringend waren.
Of ook wel niet zo dringend, maar toch nog graag gedaan had zoals naar de kapper gaan of mijn nagels lakken.
Maar ook Nurofen en een koortsthermometer kopen en een zonnebril voor Vic.
Of nog meer haarspeldjes en haarrekkertjes kopen want die geraken altijd en overal zoek.
Of rekeningen betalen hier en daar.
Of plots die ene muts van Vic niet meer kunnen vinden en die toch per se mee willen nemen. Want eigenlijk had ik die wel speciaal voor deze vakantie gekocht (of toch een beetje: heel lekker warm).

En toen bleek de man maar 1 gewone broek meer te hebben die hem nog een beetje paste. Een jeansbroek. Dus moest ik nog naar de winkel om een paar broeken te kopen (zonder dat hij ze kon passen want daar had hij geen tijd voor!). Vic viel na een huilmomentje dan maar in slaap op mijn arm. Mama is heel vermoeiend :-).

Ik zocht het zwemgerief en de sneeuwschoenen bij elkaar en moest toen mijn auto ophalen in de garage. Ondertussen bleven de kinderen doorzeuren en dat kon ik niet zo goed hebben vandaag.
Ik weet weer waarom ik eigenlijk NIET zo graag op vakantie ga. Voorpret? Grote stress ja ondanks alle voorbereidingen.
Zenuwen staan gespannen...
Al weet ik ook wel dat eens we ginds zijn DE vakantie begint en ik dan eindelijk een beetje rust heb.
Dan wil ik wandelen, zwemmen en lezen. En genieten van de natuur.

Maar we zijn er nog lang niet.

Wie moet de valiezen naar beneden dragen?
Wie zoekt alles bij elkaar?
Wie checkt alles niet 1 keer ,maar tot vijf maal toe.
...

Goed geraden !

Dan ben ik toch stiekem jaloers op die koppels waar de man evenveel doet als de vrouw en er gelijkheid is in de relatie. O. Leve de nieuwe man die ik niet heb. Niet dat ik zo een man zou willen, maar soms zou dat wel verdorie handig zijn ;-).



Reacties

  1. Geniet maar lekker van je vakantie veel plezier daar fijn weekend groet Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij vertrekken vannacht vanuit Oostenrijk terug naar België en ben net klaar met inpakken van de valiezen. Inpakken om terug te reizen geeft gelukkig veel minder stress dan inpakken om te vertrekken 😉 Ik vind dit met 3 kids al een lastig karwei dus ik bewonder dat jij er zo kalm bij blijft om dit voor jouw grote gezin te doen! Veel plezier in de bergen, geniet van de reis!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)