Bloedjesmooi

 Hier was onze Mats wat ziekjes en dan hangt ook hij de zetel in (op mijn plaatske).
 Maar als je ziek bent en amper eet krijg je wel een witte boterham met veel choco. yammie.
 Nog meer Fee(tje). Gisteren was ze drie weken al.






 Uitzicht vanop mijn plekje. En Feetje in de maxi cosi.

 Bij zus Nele en even de duim gevonden (al is ze nog geen duimer).
Vandaag had ik een kleine uitstap gepland op 15 minuten met de auto van hier, maar door een kilometerlange file ben ik terug naar huis gereden.
Morgen nieuwe poging wagen.
Vandaag is het woensdag dus een halve dag school.
Ik ga me nog eens op de was storten.

Reacties

  1. Je dochter staat dat korte koppie heel goed. Blijf nog maar genieten hoor! Het gaat snel. Prachtige foto's. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?