Een boom voor Fee (tien maanden)en lees-en kijkplezier

 We hebben een boom geplant voor Fee in het Nonnenbos in onze stad. Dat speelbos is vlakbij ons huis. Ik ben van plan er nu wat vaker heen te gaan om te gaan kijken naar haar boom. '
Je kan er vlakbij picknicken en spelen natuurlijk.

De geboorteboom van onze Niels staat dan weer in onze oude tuin en is al een keer verplant. We willen hem nu niet opnieuw achterlaten, maar zoeken nog naar een plek voor zijn boom. De andere kinderen hebben geen boom. Soms was ik daar gewoon niet mee bezig. Ergens vind ik dat wel jammer, maar ja. Ik heb ook niet van alle kinderen de moederkoeken meegenomen. Misschien moet ik nu toch nog een boom planten voor Thijs en Lies en Mats ook.
 Het is nu lente. Alvast in huis. De kinderen zijn gek op de bloemetjes en ik moet ze intomen of ze zouden ze overladen met liters liefde water.
 Momenteel lees ik veel minder tenzij de graphic novels dan van The Walking dead. Hoewel ik teleurgesteld was dat één van mijn lievelingspersonages dood ging (snik)ga ik toch verder lezen.
Maar dat is eigenlijk niet de reden dat ik minder lees.
Ik heb Dvd's kijken herontdekt en heb ondertussen het eerste en tweede seizoen van American Horror Story achter de kiezen. Ik vind die Jessica Lange zo goed.
Ook het eerste seizoen van The Walking dead heb ik al gezien ondertussen al vind ik de graphic novels veel beter.
Deze liefde voor goede horror is nieuw. Ik was natuurlijk al een eeuwigheid fan van Stephen King en The Shining is één van lievelingsfilm, maar dan nog heb ik nooit echt naar horror gekeken. Ik vond dat altijd zo overdreven. Maar écht. Deze nieuwe horror is veel beter dan vroeger :-).
Ook kijken de man en ik vaker TV. We zijn nooit TV kijkers geweest en als man 's avonds laat thuis is kijk ik ook niet, maar als hij thuis komt kijken we graag eens naar Waes of Alloo of Belgium got's talent en nu ook Pop Up Restaurant :-) .

 Onze kleine Fee werd gisteren tien maanden. Het is dus echt al zo lang geleden dat ik bevallen ben. Ongelooflijk. Ze is zo een blij kindje. Altijd, altijd lachen. En nog twee keer per dag aan de borst. Meer van de dorst dan van de honger eigenlijk want mijn melkproductie is nu stukken minder nu er voedingen zijn weg gevallen. Maar we vinden het nog fijn.

Ook in de voortuin wordt er gewerkt. Dit stukje moet helemaal weg. De bloembakken zijn voor wie ze wil komen halen. Er komt iets helemaal anders. Waarschijnlijk houten spijlen en een zitbank. Bij ons gaat dat beetje bij beetje.
Ook het oude huis zijn we aan het leeg maken beetje bij beetje. Maar het is zo veel. Zoveel keukengerief nog, luchters, gordijnen, meubels, ...
Het zal wel lukken. Nog een maand...
 
Fijn weekend.
 
Fijn weekend.

Reacties

  1. Leuk zo'n geboorteboom. De tuin gaat vast mooi worden. Kinderen die borstvoeding krijgen wordt van gezegd dat ze een hoger iq hebben. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is wel heel toevallig, wij deden gisteren net hetzelfde... in het Nonnenbos... :-) Onze zoon kreeg van zijn meter ook een boom (die staat in onze tuin), dus hij heeft er nu twee. Onze dochter heeft nog geen boom dus daar moeten we dringend werk van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé. Wat tof. In Bornem? Want er zijn nog Nonnenbossen :-).

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)