Een zonnige brunch, bloggers en durf #boostyourpositivity

 
Ik heb in het verleden al vaker bloggers of lezers van mijn blog ontmoet en dat was altijd aangenaam.
Maar dat was altijd maar één persoon.
Zo een heuse meeting (een brunch!) met zeer veel bloggers (een zestigtal schat ik). Dat was nieuw voor mij.
Bovendien kende ik niemand. Een paar blogs volgde ik wel en ik liet weleens een reactie na, maar verder dan al eens een mail was dat nooit gegaan.
Ik twijfelde erg of ik wel zou gaan... want misschien verwachten jullie het niet van mij, maar een sociaal iemand ben ik niet.
Ik ga grote groepen uit de weg. Geef mij geen massa want ik word zot. Ik hou niet van veel mensen op één plaats.
Maar Danone organiseerde een 'Boostyourpositivity' en ik had daar zin in en ik heb dat met veel plezier en enthousiasme gedaan op deze blog.
 
Ik kwam laat toe op de brunch. De laatste denk ik zelfs :-(. Dat viel tegen want ik stond daar recht en iedereen zat al neer te babbelen en te eten en niemand, echt niemand kwam naar me toe. Toen dacht ik: Oké. Sandra. Ofwel vertrek je na deze bubbels (die ik in mijn handen kreeg, mmm, lekker)direct terug naar huis ofwel ga je ergens bij zitten. In mijn hoofd ging het in sneltempo razen. Wat te doen?
Toen zag ik een plaatske en ging mij daar neer zetten.
En wat had ik een geluk dat dat net naast een zeer vriendelijke aangename madam was.
Ja. Ik heb altijd dat geluk ;-).

En ik zat in de zon en ik kon naar buiten kijken en ik kon gezellig babbelen met Els (dankjewel!)en ik dacht. Dit is zo een mooie locatie, die zon is heerlijk, het lekkers echt lekker, de drankjes super, ...
Heerlijk !
Die locatie was trouwens Barbidon in Gent.

Dat was allemaal heel tof en plezant al hoop ik dat ik de volgende keer wat meer mensen ga durven aanspreken...

Achteraf kreeg iedereen nog een bag met yoghurts van Danone en die zijn hier vandaag al voor de helft opgegeten door man en kinderen. Eén kind at er zelfs drie dus die zijn goedgekeurd Danone.

Reacties

  1. Ik was er ook en ontmoette een aantal leuke mensen. voor herhaling vatbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie spreuk in het begin van je blogje!fijn dat je toch even op je tanden beet en bleef!volgende keer ietsje vroeger gaan,dan ben je al rapper ingeburgerd!fier op jou,knipoog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja lap, ik had me al zitten afvragen "of dat madamke met haar groot menage er ook was"! Tju toch! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het jammer dat ik je pas op het einde zag, anders had ik graag nog wat over graphic novels en boeken gekletst. Volgende keer! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het genieten was wederzijds, hoor! Toen ik zondagavond (laat) nog aan de was en de plas moest beginnen, dacht ik nog even aan jou en kreeg ik een heeeelllll grooooot respect voor mama's als jij! Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)