De 6 dingen die ik niet meer ga doen in 2016

Goede voornemens maken doe ik niet, maar er zijn wel een paar zaken die ik mezelf toch NIET meer zie doen in 2016.

*Naar Plopsaland gaan. Het is niet de eerste keer dat ik een Studio 100 vergiftiging opliep, maar deze keer met die K3 toestanden hier thuis waarin zelfs de oudste dochters in verzeild raakten en ons Liesje zelfs als cadeau een ticket kreeg voor de K3 show (van haar meter) heb ik plots een afkeer gekregen van regenbogen, sprekende honden, schetterende kabouters, ....
En die afkeer blijkt zo groot dat ik zelfs de muziek afzet wanneer K3 op de radio is. Toen ik op de radio hoorde dat er zelfs kledij van K3 voor volwassenen was dacht ik dat dit een 1 april grap was ofzo.

*Verder op vakantie gaan dan meer dan 500 kilometer rijden. Meer ga ik niet meer rijden met een auto vol kinderen.

*Niet meer elke vakantie vol plannen met vakantie, uitjes, enzovoorts. Maar gewoon zien wat er op ons afkomt.

*Meer dan 50 papieren boeken kopen. Ik heb nu een e-reader en net mijn tweede boek gekocht. Dit jaar kocht ik reeds twee papieren boeken met mijn boekenbon die reeds besteld waren vorig jaar.

*Naar de manicure gaan...De laatste keren was ik best ontevreden en ondertussen net wel tevreden over mijn gewone nagels. Oké. Het is anders. Maar ik ga het zo houden en spaar zo ook nog eens elke maand geld uit.

*Proberen steenezels te overtuigen (zelfs niet lichtjes)van hun ongelijk. Sommige mensen zijn zo vol van hun eigen grote gelijk dat het verspilde energie is. Ik heb het jarenlang geprobeerd, maar ondertussen een paar maanden geleden definitief opgegeven. Dat lucht op.

*Mijn haar kleuren...Dit wordt moeilijk want ik heb dit al vaak geprobeerd en telkens weer doe ik het toch ! Meestal onder druk van mijn huisgenoten.

Wat gaan jullie niet meer doen in 2016?

Reacties

  1. Ziet er goed uit...behalve de haren.die zou ik erin houden.Vakantie lekker naar Zeeland...gewoon een jaar eens veel niks voor zo ver dat in een groot gezin kan...succes met de uitvoering. Gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet meer zo dik worden als vorig jaar, 8 kilo gegroeid op 1 jaar tijd, en waarvan. Haar verven blijf ik denk ik wel doen al zou ik er ook graag mee willen stoppen. Helaas geen mooi grijs haar maar anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op mn kop laten zitten!! Echt het is gedaan, fini en voorbij. Je weet vast wel wat ik bedoel;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik word bijna 40 en mijn grijze/ witte haren begin je hoe langer hoe meer te zien. Jammer maar dat hoort bij het ouder worden. Verven doe ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mij teveel te verliezen in lekker eten...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)