1,2,3,4,5 op een rij, hop naar school

 Vier van de vijf jongsten gingen met veel plezier op de foto. Vooral de meisjes doen niet liever, maar om Niels op een foto te krijgen (volledig links)vergt heel wat ompraatkunst en die foto is dan nog de meest gelukte. Op sommige foto's schoten zijn ogen vuur...en maar zeuren dat ik een stomme foto wou trekken...
Elke dag ben ik weer blij dat ze veilig op school geraakt zijn en ik aan mijn dag kan beginnen.



 Die bestaat voornamelijk uit boodschappen doen en administratie. De was en huishoudelijke taken.
En veel met de fiets gaan. Ik fiets nu rond de 20 kilometer per dag omdat ik zowat alles met de fiets doe nu als het niet meer dan 8 kilometer is heen en terug.
Ik laat de auto nu zo vaak staan dat ik wellicht één tankbeurt per maand uitspaar (of 65 euro).
Met de stappenteller deed ik 8800 stappen gisteren. Vandaag zit ik daar nu al aan :-). Beweging genoeg nu.
Afvallen mag eigenlijk niet en gebeurt mondjesmaat.
De benen zijn van ons Fee die mijn nieuwste sandalen superinteressant vindt.
 Na school is dit een terugkomend tafereel. Mats die van de ene minuut op de andere in slaap sukkelt. Meestal nadat hij een huilbui had om niets. Puur van vermoeidheid.
De vakantie nadert snel en zal welkom zijn.

Nu duik in mijn zetel in. Tijdens de middag probeer ik even te dutten. Of gewoon te rusten zonder te lezen of te praten. Gewoon even die ogen toe.


Reacties

  1. mooie foto's Sandra van mooie kindjes.en kleine Fee,wat is die grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatjes heb je toch. Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto s zelfs met het boze mannetje, toont hoe eerlijk en rechtuit kinderen zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met jouw verhalen duik ik weer terug in de tijd...en die is voorbij.
    helaas.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)