Feetje is een echte Fee en o zo happy !

 
Ja. Iedere ouder vind zijn eigen kind het schoonste kind ter wereld. Ik weet het.
Maar gisterenavond toen de man en ik foto's bekeken zegde de man: 'Hoe is het mogelijk dat wij zoiets schoons gemaakt hebben?'
En ik moest glimlachen want ja: Ons Fee vind ik ook wel heel goed gelukt ;-).
En wat nog meer is. Haar naam past ook echt bij haar.
Ons Feetje is ons fee.
 
Een naam kiezen vind ik o zo belangrijk.
 
Verder:
 
-zijn alle examens eindelijk achter de rug en is het in spanning afwachten op de resultaten
-is het vandaag de allerlaatste zwemles tot ze in september weer hervatten
-moet er weer een kind naar een feestje
-ga ik weer een mooi bedrag sparen
-is onze reis naar Zwitserland betaald
-ga ik beginnen inpakken voor het Chirokamp (nog een week en ze vertrekken!)
-ben ik weer in de was gevlogen
- loopt mijn hart over van liefde en mijn hoofd van de ideeën
-kwamen er gisteren vier extra jongens (van negen jaar) spelen en dat was plots too much boys
-at ik nog eens een vanille ijsje want mijn gewicht blijft oké
-blijft er alweer een vriendinneke slapen vannacht (woensdag ook al!), maar dat vind ik niet erg
 
Maar vooral ben ik zo vreselijk gelukkig dezer dagen dat ik wel verliefd lijk en heel snel ontroerd ben ook. Ik wijt het maar aan mijn hormonen die een loopje met me nemen.
 
Fijn weekend!
 
 


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)