Opkuisen van de caravan. Eindelijk!

 Onze caravan hebben we ondertussen acht jaar. Ik kan het zelf amper geloven dat het al zolang is. We kochten hem ooit over van een vriendin en gaan elk jaar. Het ene jaar al wat meer dan het andere. Meestal gaan we al begin april opkuisen. Dat betekent de caravan van binnen en van buiten kuisen, de tuin opkuisen en de tent en meubeltjes zetten.
Door onze Zwitserland reis waren we nog niet geweest, maar zondag was zo een mooie dag. We moesten gewoon gaan!
We kuisten op het gemakske op. Niet zoals andere jaren. Gewoon rustig. Eens een koffie drinken en ook genieten van het zonnetje.
Het campinggevoel had ik meteen weer te pakken. Ik had de hele dag kriebeltjes in mijn buik. Nu zelfs opnieuw wanneer ik de foto's zie. Het is zo een fijne plek.
De tent hebben we door het rustig aan gevoel nog niet kunnen zetten. Misschien deze zondag :-).
De kinderen konden er weer op straat spelen en we zagen de buren weer. Eén der buren kreeg ook een kleintje bij.


 
 
De kinderen speelden een hele dag buiten. Het was heerlijk. Ik gaf borstvoeding in de buitenlucht. Ook voor het eerst deze keer.
We gingen met een blij en moe gevoel terug naar huis. De maandag bleef ik gewoon lekker thuis. 1 mei is een feestdag. Ik zat teveel op het internet die dag :-(. Achteraf voelde dit niet goed.

 Al bakte de man wel lekkere hartjes eitjes.
Vandaag was weer een gewone schooldag.
Zelf had ik een hoop te doen. Boodschappen en enorm veel administratie. Bah !
Maar dat moet ook allemaal gebeuren.
 
En nu ga ik de kinderen van de muziekschool halen. Tot gauw !

Reacties

  1. dat ziet er heerlijk uit daar op de camping,een fijn plekkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke plek begrijpelijk dat je er graag naartoe gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het weer nog wat warmer dan is het genieten in de frisse lucht. Wat een lief eitje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)