Mats is twee !

Nog even een vakantiekiekje (alweer!).
Onze jongste zoon is dus vandaag twee jaar geworden.
Twee jaar geleden kwam hij negen dagen na de uitgerekende datum ter wereld. Een ferme brok ook van 4,5 kg en 53 cm.
's Nachts ging het in gang zo rond een uur of half vier en rond zeven uur 's ochtends werd hij geboren.

Nu is hij een peuter die vooral houdt van klimmen, veel lachen en dollen met de broers en zussen.
Hij houdt niet van harde geluiden zoals van de stofzuiger, boormachine, ...Die dingen gebruik je best wanneer hij ver uit de buurt is. Ook op beestjes is hij helaas niet zo dol. Een vlieg in zijn kamer moet weg anders doet hij geen oog dicht.

Momenteel vindt hij vooral Kamiel (van Kaatje)heel erg grappig. Is die op TV dan schaterlacht hij.

Deze ochtend werd hij al een beetje gevierd met cadeautjes zoals een houten auto en houten slang en een telefoon met allerlei geluidjes.
Vanavond eten we taart en mag hij nog wat cadeautjes uitpakken. De vlaggetjes en ballonnen zijn al van de partij.

En verder zijn het voor mij VOLLE dagen. Hopelijk zal het volgende week wat rustiger zijn.
Deze ochtend ben ik onze kapotte stofzuiger gaan vervangen en kwam daar mijn vriendin tegen en ook in de stad kwam ik een lieve bekende tegen met wie ik een praatje maakte. Zo ging de tijd weer veel te snel voorbij natuurlijk.
Gisteren ben ik wel met de man een kop koffie gaan drinken. Een klein minibeetje Quality time. Ik mis het samen dingen doen.

Vandaag kook ik eens niet en gaan we frietjes halen. En dan kan ik me in plaats van te koken nog even op de was storten.

Over de Give Away. Vandaag zal onze jarige een gelukkige trekken en morgen maak ik de uitslag bekend en daarna gaat het boekje snel op weg...

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?