Mats(ke) twee jaar: Feestjes bij de vleet

Onze jongste zoon werd in september ook alweer twee jaar.




 
Zelf was ik ondertussen ook jarig. Deze week wordt er een dochter dertien en de week nadien ons Liesje vier jaar.
Ondertussen zijn er ook de feestjes waar ze zelf heen mogen. Liesje mag naar haar eerste kinderfeestje deze zondag en Thijs mag ook weer naar een feestje. Het leven lijkt zo wel één groot feest.
 
Verder zijn mijn dagen goed gevuld. Gisteren werd er een muur bij ons thuis behangen en het is supermooi geworden. Foto's zijn natuurlijk weer voor later wanneer ik ze op de PC heb kunnen zetten.

Reacties

  1. Ha Sandra, o, ik zoek dat behang wat jij ook hebt, met die bloemen. Waar heb je dat gekocht als ik vragen mag? Leuke foto's allemaal! Gr. Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sandra van harte gefeliciteerd ook met jullie zoon Mats. Wat gaat het snel. Mats begint op zij broer te lijken. Prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)