2 heerlijke dagen Zeeland

 Wandelen op weg naar het dorpje. Langs natuurgebied De Pluimpot.
Het is er zo mooi, zo rustig. Heerlijk.
 Wel een stevige wandeling.
 Hier zijn we al op de terugweg.
 Ik deed een kleine verandering. Een nieuw deurgordijn.
Kleine Fee was twee dagen ziek dus zij sliep bijna de hele tijd.

Zicht boven mijn hoofd vanuit mijn luie zetel. Ondanks ons zieke heb ik toch wat kunnen lezen.
 Slapende kleine Fee.
 Lekker rond toeren. Dit is echt geweldig voor de kinderen.

 Nog een beetje veranderd binnen.
 En dan terug naar huis. Het licht was hemels. Ik had zo een spijt om te moeten vertrekken, maar vandaag rijden we richting Heuvelland. Daar is het vast ook de moeite.

Fijn weekend.

Reacties

  1. In ieper is er dit weekend straattheater: de gevleugelde stad. De moeite hoor, wij gaan normaal morgen eens piepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk genieten is dat toch. Wat een leuk bordje van pluk de dag. Sneu voor Fee. Hopelijk gaat het al weer wat beter. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heuvelland... Dat is echt op een boogscheut van hier... Ik denk wel dat je je daar kan amuseren hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)