Frankrijk: Fee en foto's

 Ik kreeg de opmerking dat ik toch wel heel veel foto's van ons Fee getrokken had.
Ja. Dat is waar! Maar zowel Fee als het fototoestel was dan ook zowat de hele tijd in mijn buurt en aangezien je op vakantie wat minder te doen hebt dan thuis trok ik in overvloed foto's. Vooral van Fee dus. Die ginds 8,9 en 10 weken was.


 Af en toe nam Nele dan maar eens het fototoestel in de hand en trok een paar selfies.

Mijn foto's zijn eigenlijk allemaal een beetje het zelfde. Ik heb me voorgenomen om de komende jaren ook eens wat meer van de omgeving te gaan zien. Want ik geef toe: af en toe was het ontzettend saai ook en sloeg de verveling toe ondanks het zwembad, de spelletjes en de korte tripjes.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?