Een goede dag

Een leuke dag.

Twee jongens gingen knutselen met de Grabbelpas en hadden het tof en een andere zoon ging naar een soort van muziekworkshop. Waar hij zelf instrumenten mocht bespelen, één maken (een muzikaal kuiken) en knutselen. Hij vond het ook supertof. Mats ging nog een dagje naar de opvang en hij weent niet meer. Integendeel: het bevalt hem daar prima. Die opvang bevalt mij trouwens ook erg. Het is een privé opvang waar de kindjes veel buiten gaan. Ook als de zon niet schijnt...

Liesje wou liever mee met al haar broers, maar zij 'moest' bij mama en Nele blijven. En wij hebben dan ook maar iets gedaan. Iets met spelen en een ijsje eten en veel babbelen. Meisjes onder elkaar...

's Avonds aten we frietjes met zen allen.

Ik heb de uitslag van de bloedtest van gisteren en die was goed. Geen suiker, maar wel een tekort aan ijzer. Vandaar wellicht mijn grote vermoeidheid. Ik zal mijn vitaminen dus toch maar wat nemen.

Ondertussen ben ik opnieuw de rust zelve en ik wil het nu graag zo houden. Niet gemakkelijk als er smskes binnen sijpelen, maar mijn bloed gaat niet meer koken (oef!). Ik schrik wel van de grofheid, het lef, de arrogantie, ...maar ik laat het maar begaan nu.

Wat maakt mij blij?

-Jongens die het tof gehad hebben
-Samen in de zetel zitten giechelen en friemelen
-Een glas vol ijs
-Een meidenuitje (wordt trouwens volgende week nog eens herhaald :-))
-De kuisvrouw die geweest is (thuiskomen in een net huis dus)
-Mats die zijn papje volledig leeg drinkt en heel voldaan kijkt
-De dochter die achter frietjes rijdt met de fiets en vlug terug is (en de bestelling klopt!)
-De man die 's ochtends met de jongsten opstaat zodat ik nog even kan soezen

De komende drie dagen staat er amper iets op de 'agenda' en is iedereen thuis.
Man heeft wat beloofd en we kijken er naar uit.
Zelf ga ik alleen maar wat rommelen. Wassen en boodschapjes dus en in de zetel hangen.

Goed weekend!!

Reacties

  1. Fijn dat alles in orde is met je buik!!! Jij ook een fijn (en rustig!) weekend! Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je geen suiker hebt. Geniet van het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)