Lentedingen

De batterij van mijn  fototoestel is plat (al enkele dagen)en de oplader heeft weer eens de benen genomen en zodoende kon ik geen foto's nemen van 'lentedingen' zoals geknutsel dingen van de jongens. Ze maakten echt zeer mooie dingen. Eén 'ding' kreeg zelfs een plaats in mijn grote boekenkast. Zo mooi vond ik het. En Nele maakte samen met de jongste kinderen Paasmandjes en die zijn ook erg mooi geworden.

Dan zijn er nog andere lentedingen. Het weer valt mee dus er wordt wat buiten gespeeld. Drie van ons kinderen zijn het zwembad in deze stad gaan verkennen én de stad zelf. Vandaag is ééntje naar de cinema geweest.

De tulpen lieten het na een week voor gezien...Morgen is het hier markt dus mogen ze bloemekes kopen.

Gisteren was een rustige dag.

Vandaag heb ik deze ochtend iets teveel gedaan. De was, dozen leeg gemaakt, kasten gevuld en man heeft vele kasten in elkaar gezet (meisjes blij en dus ik ook!). Ik begon ook aan die lenteslinger uit de Flow. Morgen doe ik verder. Ik vond het heerlijk. Gewoon met de kinderen rond mij met die dingen bezig te zijn. Frutselen.

De dagen worden langer, het huis wordt steeds meer van ons met onze dingen.

Straks moet ik man even missen. Hij gaat vrienden ophalen in Zaventem. Ik zal hopelijk dan al slapen want mijn dag begon vandaag om 5.50 uur en geslapen heb ik niet vandaag. Hopelijk lukt het na de Paasvakantie toch nog om af en toe een slaapje te doen.
De baby zal er nu snel zijn. Mijn lijf oefent al flink.

Zo morgen de laatste week van de Paasvakantie. Ik heb weinig gepland. Hopelijk niet al te veel onverwachte dingen.

Reacties

  1. Zo te horen blijf je toch nog druk bezig!!Geniet nog van je bolle buik en...neem rust,zoveel je kan!
    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt als heel gezellig. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)