Zo een gelukkige dag

Eerst mogen uitslapen.
Naar de zwemlessen en de monitoring en die was deze keer 'perfect'.
Lekker lezen in de weekendkranten en in mijn boek.

Zwembadje buiten zetten, vullen en limonade uit het kraantje (een succes: zie boven uit de Hema) en ijsjes en nieuwe kussens op de buitenstoelen.
Lekker eten buiten en onder de paraplu (voor mij). Kindjes die de hele dag spetteren in het zwembadje en gaan spelen bij de buren.
Kindjes insmeren en petjes opzetten. Veel lachen. Dochters die zonnebaden.

Een man die vroeg thuis is.

Het zonneke op mijn gezicht.

En vanavond kijk ik een film.

Wat een prachtige dag was het al. Héérlijk. Ik heb me al zo gelukkig en blij gevoeld.
Wou dat het eeuwig duren zou.
 

Reacties

  1. Oja. En het tentje in de tuin :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is jou zo'n dag, zeker nu, van harte gegund zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Morgen gewoon verder genieten!

    Fijne avond.

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je mag morgen gerust verder genieten, liefst mét een baby in je armen;) Hopelijk heb je vandaag goed gerust, want vannacht is het zover. Ik heb zo'n voorgevoel...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog geen baby hoor Pascale :-). Ge kent ons 'kinders' toch! Ik ga vandaag nog een heleboel was doen ;-). Bezig blijven natuurlijk. En genieten van 't lekker weertje.
      Doe jij dat ook maar xxx

      Verwijderen
  5. Heerlijk zo'n geniet dag. Beter dan verblijven in een ziekenhuis. Morgen nog zo'n dag. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)