Togetherness





Gisteren keek ik een nieuwe Tv serie uit. Togetherness.

Dat klonk mij totaal onbekend in de oren, maar toen ik de trailer zag én de kleine inhoud las wist ik dat ik deze serie misschien wel kon smaken.



En dat deed ze.

Een paar bijna veertigers waarvan één koppel met kleine kindjes wonen plots samen.

Het gaat over liefde, twijfel, geluk, vriendschap, verdriet,  huwelijk, ... Kortom: LIFE.

Bovendien duren de episodes niet al te lang. Ongeveer 30 minuten en het eerste seizoen telt er maar acht. Er is ook telkens geen beginintro wat ik wel prettig vond.



Zoals je merkt blog ik nu ook vaker over Tv series omdat ik blog over wat mij bezig houdt in mijn leven. Dat zijn de kinderen, mijn huis, kleine en grote problemen, geluk, gedachtesprongen, de man, boeken, eten, ...



Momenteel geef ik best wat centen uit aan die series, maar zolang ik ook nog kan sparen is dit oké.

Waar ik ook wel centen aan uitgeef zijn boekskes. Niet de gewone boeken, maar de woontijdschriften en de Knack en de Libelle. Ik lees om inspiratie op te doen, maar ook om informatie te winnen.

Tv series kijken vind ik gewoon tof als ontspanning, maar ik kijk ook altijd naar de omgeving, de kledij en wat ze in hun mond stoppen, naar hun huizen en hun dieren. Ik vind dat gewoon leuk.

Zo zag ik in Togetherness Ikeaspullen en herkende ik mij plots in Michelle toen ze haar gewoon jurkje wisselde voor wat korter :-).



Na de tips van gisteren qua Tv series kijken zal ik weer verder kunnen.

Er zijn trouwens series waar ik nog geen kwartier naar kan kijken. Thuis en Familie zijn er daar twee van. Het is me nog altijd niet duidelijk wat daar leuk aan is. Ik erger mij telkens weer, maar kijk gelukkig zelden en altijd per ongeluk.



Fijne dag nog. Ik heb er al een halve dag opzitten.



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?