Een lege agenda

Ik ben nu bijna klaar met alles. Mijn agenda is nu leeg en zal dat tot en met zondag blijven.
Nog even de auto laden en op ons gemak rijden naar Tholen.

Sinds ik van mezelf niet veel meer moet voel ik me veel rustiger. Een versnelling lager leven is alleen maar fijn.
Ik lijk eindeloos veel tijd te hebben om alles te doen wat ik wil.

De komende dagen ga ik alleen maar genieten van ons kinders en de man, lezen, de zon en wandelen. O. En we spraken ook wel af om nog eens BBQ te doen.
En de man wil een padje leggen aan de caravan.
Gewoon allemaal hele simpele dingen.

Mijn e-reader is opgeladen. Meer moet dat niet zijn.
Nog wat opladers meeritsen en klaar is Sandra.

't Zal hier op Gekwek dus wel wat stilletjes worden de komende dagen.

Reacties

  1. Heerlijk! Geniet ervan! Zo veel gezonder voor je lijf, minder drukte maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk Sandra, geniet ervan. Het weer is super daar kan het niet aan liggen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?