Zoveel wolkjes (roze)


 Ik blijf nog wat foto's posten van april jongstleden. Mooie zomerse dagen...
Mijn harde schijf zegt nu ook 'foert' dus om de foto's te bewaren zet ik ze even op mijn blog.
Ook kan ik mijn nieuwste foto's niet zelf op de Pc zetten (steeds foutmeldingen)dus dien ik ze van mijn fototoestel bij de fotograaf te laten omzetten op een disc. Dat kost telkens 10 Euro, maar het lukt voorlopig niet anders.

Onze kleine Fee is ondertussen alweer 15 dagen en een droom van een baby. Ja. Ik zit weer op een gigantische roze wolk. En ik overdrijf niet. Fee eet en slaapt en ik vind haar de mooiste baby van de hele wereld.

Toch is het hier ook ziekenboeg. Gisteren ben ik twee kinderen (een grote dochter en onze Niels)van school gaan halen wegens ziekte. Lies en Mats zijn net genezen. Het blijft hier nog wat in huis hangen.

Verder gaat het hier gewoon rustig gezapig. Gisteren ben ik met Fee ergens heen geweest met de wandelwagen (na een gevecht te hebben geleverd met de draagwieg die nog niet in elkaar zat). Ik was zo trots. Dat voelde zo goed om te wandelen. Fysiek ook. Heerlijk dat ik weer laten we zeggen gewoon een kilometer kan stappen. Geen pijn. Gewoon genieten en een slapende Fee in de wieg met haar handjes naast haar hoofdje. O. Wat kan het mooi zijn. Mama zijn.
We plannen ook dit weekend eens naar de caravan in Zeeland te gaan. Ik wil daar gaan wandelen en spelen op het strand met de kinderen. We zijn er dit jaar nog niet geweest dus het wordt ook wel een opkuis.

Hier thuis geniet ik nog van kraamhulp. Dat is toch nog steeds welkom ook. Dat helpt mij echt wel om op mijn plooi te komen. En ten volle te genieten van de kinderen. Op een rustige niet gejaagde manier.

Sinds Fee haar geboorte gaat het op alle vlakken eigenlijk zeer goed. Zelfs financieel klaart de lucht eindelijk op.
Ook kreeg ik wat fijne POST. Een FEE slinger van Wendy. Hij hangt in Fee haar wieg (foto volgt nog). Echt prachtig is hij. Bedankt Wendy.
Ook aan lezen kom ik weer toe. Ik ben minder moe en neem weer vaker een boek vast. Zalig om te lezen weer.

Ja. Ik ben gelukkig.

Reacties

  1. Wat een " rijkdom", prachtige foto's. Geniet nog maar lekker van die roze wolk voor dat je het weet zijn ze groot.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?