Vandaag is traag (en laatste keer naar de kinesist)

En is er nog iets leuker dan vaststellen dat zelfs op één van je favoriete maandbladen ook een mini advents staat op de voorpagina. Op de voorpagina van de Flow staan luikjes waarvan je dan elke dag één kan openen. Onthaastluikjes.

Vandaag staat er: Vandaag is traag...

 Niet dat het veel anders gaat bij mij dezer dagen. Ik doe dezer dagen alles heel traag behalve typen. Als er één is die dezer dagen verplicht wordt tot onthaasting ben ik dat wel (als ik dat al nodig had!), maar ik vind het gewoon leuk.
De Flow lezen maakt blij vind ik, is leuk. Ik kende het maandschrift al toen het nog niet in België te krijgen was. Heerlijk boekje.

Ik sukkel er op los. Kan amper mijn bed uitkomen, schuifel dan naar de badkamer en dat gaat zo de hele dag door. Ik zit dus redelijk veel neer. En ik heb nog nooit in mijn leven de dingen zo traag gedaan als nu. Ik voel mee met mensen voor wie dit dagelijkse kost is voor de rest van hun leven. Hopelijk ben ik zelf nadien snel weer 'op de been'. Soms maakt het me bang en voel ik me plots wel heel erg beperkt.

Gelukkig kom ik niet bij (in kilo's) door het gebrek aan beweging. Ik dacht dat ik vandaag naar de diëtiste moest, maar het is morgen. Daar stond ik dus voor niets, maar niet erg. Dan gaan we gewoon een koffie gaan drinken of twee. Nadien voor het laatst naar de kinesist. Jammer, maar de beurten zijn op.
Dan even naar de bloemenwinkel met de vraag of zij mijn grote cactus wilden verplanten, maar helaas.

De rest van de dag heb ik een zee van tijd.
Enkel nog kindjes van school halen en twee jongens naar de notenleer.
En wat verder doen met Kapaza. Heb weer wat spulletjes verkocht die verzonden moeten worden.
En af en toe komt er een pakje toe en als dat op een woensdag is zijn er genoeg nieuwsgierige aagjes.

En de was doen en lezen en dagdromen en ...
Wat ben ik toch gezegend ;-).

Laten we de tweede onthaasttip van de Flow er dan ook nog maar opzwieren.

'Don't try to rush things that need time to grow. '

Toen moest ik aan ons kindje denken. Hoe die mooi blijft zitten zoals al zijn broers en zussen.
De gyn denkt dat hij nu ongeveer 3,700 kilo weegt en dat denk ik ook.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?