Ziek Feetje en zie : daar kwam de Sint.

 Onze kleine Fee bleek op zondag wat ziekjes en zondag is net voor mij de enige dag dat ik van mezelf thuis MOET blijven en niet teveel wil doen en dus had ik alle tijd om ons Feetje te vertroetelen, knuffelen enzovoorts. Na een shot Nurofen was ze er eventjes weer bovenop en kon ze nog wat lachen en grollen met haar broer terwijl de rest naar de Sint was bij de Chiro.



Vandaag kwam dan de Sint (op maandag ja vlak voor school)want zaterdagnacht had de man geen tijd en goesting gehad om te komen.
En maar best want zelf was ik in een heel onzalige beu :p.
En zo kwam hij zondagnacht. Feetje was op slag vergeten dat ze zich wat slapjes voelde. Maar ik hield haar toch vandaag lekker bij mij thuis.
Hij bracht leuke dingen en niet al te veel.
 Mats is van de tut AF (en dat werd tijd want hij is al vier!)want hij gaf ze mee met de Sint in een pakje.
Voor de meisjes bracht de Sint een poppenhuis met meubeltjes en popjes en al en dan nog wat kleiner gerief.

Voor de jongens was het playmobil, auto's, een nachtlampje, enzovoorts.
En ja. Ook veel lekkers. Waar ik helaas niet vanaf kan blijven. De volgende keer bij de diëtiste wordt een platte ramp.


Vandaag was er dan ook een gigantische opkuis want een deel van het Kerstgerief was zondag al boven gehaald en ik ben er nog steeds niet klaar mee. Hier in huis zijn er helaas ook geen helpende handen om verder te versieren. Ze kijken liever naar hun schermpjes :-( of gaan werken (de man!).
Ik zal het dus alleen moeten doen, maar voorlopig ontbreekt me de tijd en de goesting.
Het kan dus zijn dat de Kerstversiering dit jaar maar half zal zijn :-).
 
Vandaag was er eerst een uitje naar Ikea waar we naar de koffiebar gingen omdat het daar zo lekker rustig is, maar vooral ook 'lekker' :-).
Nadien kocht ik er een mat en nog wat bloempotten en nog een lamp voor één der dochters.
 
's Middags toen Fee haar dutje deed sleepte ik me naar de zetel waar ik de praline van de dag at. Een hartje in een gouden wikkel. Mmmmm.
Op mijn buik past ondertussen alles.
 En Fee was vandaag niet meer hangerig en voelde zich precies vele beter. Hopen dat dat zo blijft want ik wil heel graag nog eens naar de kapper voor de zoon zich aankondigt.
Ik ben trouwens nogal huilerig sinds gisteren wat ik goed kan verstoppen voor iedereen. Dan vind ik me plots ontzettend zielig met een man die alsmaar weg is en ik helemaal niets aan heb (behalve dat er goed geld binnen komt) en kinderen die niet goed luisteren (en die ik soms moet smeken om aub iets te doen of te helpen) en een lijf dat niet mee wil (maar het is toch beter dan vorige week).
Dan wordt het mij plots allemaal teveel en sluip ik weg om bittere tranen te plengen. Maar ook dat gaat voorbij.
Het huis is even weer een kleine puinhoop.
De was blijft maar kleintjes maken.
Maar.
Morgen is een nieuwe dag.
Baby mag gerust nog een paar weken blijven zitten. Ik wil nog net iets teveel 'doen' voor hij komt.
Morgen komt de Sint op school. Weer lekkers ;-).
 
Daag.

Reacties

  1. hopelijk is Feetje er al wat bovenop want ik weet niet of je het las maar de ziekenhuizen liggen vol met rsv-virus..wat een feest die sint!!!en dikke duim voor Mats,hopelijk kan hij slapen zonder tuut..natuurlijk wordt alles moeilijker met je ronde buikje(grappige foto met je pralientje!)maar dit jaar wat minder kerstversiering dan,dan moet je erna ook niet zoveel weer wegdoen,ik begin het mij ook wat te ontzien,gisteren begonnen maar zet het ook zo vol niet meer,hier en daar een axentje en vandaag de boom,kzal aan je denken,knipoog!groetjes Debora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook grappig dat je op 't laatste echt dingen kan 'parkeren' op je/mijn buik ;-).

      Verwijderen
  2. Ach Fee toch, hopelijk is ze al weer wat beter. Het lijkt zo'n lief meisje. Mooie foto van je buik met versiering!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, op de eerste foto zien we nog eens je buikje! Leuk. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, en ook op die met de praline. Maar eigenlijk zie je hem beter op die eerste.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij lijkt groter op de tweede. Van opzij lijkt hij minder groot, maar geloof me. Het is een enorme buik :-). En hij danst regelmatig. Ik ben echt benieuwd hoe groot deze baby gaat zijn...

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?