Darkness and chaos

Without ice cream, there would be darkness and chaos.

Deze nacht kon ik na drie uur niet meer slapen. Fee had haar voeding gehad en lag allang weer in dromenland, maar ik begon te 'piekeren' over ons huis dat niet verkocht geraakt.
Zeker een uur lag ik zo te draaien en te keren en allerlei doemgedachten kwamen in me op. Bijna had ik de man wakker gemaakt om mijn angst te delen, maar ik denk dat ie alleen maar boos zou zijn geworden dus liet ik hem lekker slapen. En was ik dus helemaal alleen met HET huis want zo noem ik het nu : HET huis, het verdoemde huis, ...Ik kom er zelden nog.

Wat men doemgedachten waren laat ik nog even in het ongewisse, maar het was dus een piekernacht.

Vandaag: zwemlessen! De jongens misten vorig jaar drie lessen omdat het zwembad stuk was, maar gaan er de komende drie weken twee lessen van inhalen. Volgende week kunnen ze niet gaan... Dit jaar beginnen de zwemlessen dus drie weken vroeger.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?