Vol en iets om naar uit te kijken...





Mijn dagen zijn heel erg vol.



Ons Nele is dertien geworden en had een bowling/slaapfeestje, een nieuwe zwemreeks is gestart voor Lies, Thijs en Niels elke zaterdagochtend, er zijn feestjes van ons kinderen en feestjes van vriendjes, er is veel was, er is de manicure (al negen jaar anderhalf uur me-time), een afspraak met de bank om contracten in orde te maken, de oogarts en de huisdokter afspraken, er is eten maken, er is een Griekse studente bij ons te gast (heel tof vind ik dat), er is administratie (heel veel), er is opruim/opkuis, er is heel erg veel...



Ik doe dat en ik zeg dat het 'moederliefde' is die me voortdrijft.



Man en ik zien elkaar nog steeds amper. We hebben geen tijd voor elkaar al is dat meer zijn keuze dan de mijne.

Voorlopig zie ik geen vrienden. Mijn ouders zag ik afgelopen week wel twee keer :-).



Maar die film is toch iets om naar uit te kijken.

Reacties

  1. die film lijkt me idd heel boeiend zeg, hoop dat je er de tijd voor kunt vinden echt te gaan kijken en ben benieuwd wat je er dan van vind? :-)
    (jammer dat je zo ver woont anders konden we samen gaan kijken ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil hem echt zien ! Desnoods koop ik hem en zie hem op de player.

      Verwijderen
  2. Gelukgewenst met de 13 jarige dochter.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?