Er is iets goed in elke dag...

Ook al durf ik soms weleens wat te zeuren. Toen ik vandaag binnen kwam en mijn zetel zo zag liggen nadat de hulp geweest was moest ik toch glimlachen. De tekst op het kussen is zo toepasselijk want wat geeft het een fijn gevoel zo thuis te komen in een proper en opgeruimd huis. Zowat de enige keer in de week dat de zetel er zo bijligt trouwens. De kussens liggen er meer uit dan in en de vloer is vaak bezaaid met van alles en nog wat.
Mijn hulp draag ik (bijna)op handen. Ze kan echt mijn dag goed maken.
Nu nog even relaxen in een opgeruimde zetel dus...

Zelf spendeerde ik een deel van de ochtend in Mechelen met één der dochters. Voor een stage moest ze daar op controle en een vaccinatie hebben. Terwijl zij op haar afspraak was huppelde :p ik daar wat rond en kocht onderstaande ring. Een onpraktisch zwaar ding dat ik alleen ga kunnen dragen wanneer de kinderen niet thuis zijn, maar die ik te mooi vond om niet te kopen.
 
Het is geen dure trouwens, maar één uit de JBC. Wat hebben ze daar mooie kleren. Ook voor zwangeren. Ik kocht er nog een zwangerschaps/borstvoedingskleedje dat me handig leek nu en de komende maanden. Voor de kindjes kocht ik eens niets. Het mag ook eens iets voor mij zijn :-).
In de Kruidvat kocht ik dan weer vitaminen. Deze week kocht ik er al bij mijn apotheker voor 14,99 euro en half vol. Nu zag ik diezelfde vitaminen liggen in de Kruidvat voor 5,99 euro en een volle fles. Ik kon het amper geloven , maar de Kruidvat heeft wel vaker goede koopjes. En dat zeg ik niet omdat mijn dochter daar een studentenjob heeft, maar omdat het echt zo is.
De luiers van Kruidvat bijvoorbeeld zijn niet alleen goedkoop, maar even goed als de klassieke luiers.
Nadien gingen de dochter en ik nog snel iets eten want 's middags moest ze nog gewoon naar school.
 
Verder heb ik ondertussen het zesde seizoen van The Walking Dead achter de kiezen. Maanden en maanden gewacht en nu gezien op een paar dagen tijd en nu natuurlijk weer een tijdje met honger zitten.
Daarom ga ik de laatste graphic novels van The Walking Dead nog eens herlezen.
 
De jongens van 8 en 9 jaar hebben zelf mogen kiezen of ze op griezelkamp gaan in de herfstvakantie of niet. Het moest niet want ik voel me snel schuldig als ik ze geen keuze zou laten omdat ik toch thuis ben, maar de ene zoon zei meteen JA. De andere moest even overwegen of hij die rommelmarkt niet toffer vond, maar uiteindelijk leek hem 5 dagen plezier toffer dan 3 uur plezier...
Dus ze gaan!
De prijs is 139 euro voor 5 dagen en vind ik best oke.
 
En nu TIJD to relax!
 
Fijn weekend! 
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)