Geverf in de tienerkamer en heen en weer naar Zeeland

Gisteren zijn we dan eindelijk gestart met de tienerkamer. Die is al meer dan twee jaar in roze en blauw (van de vorige eigenaars die dochters hadden), maar bij ons slapen er jongens op die kamer. Ook de meubels namen we toen over.
Maar dat bleek allemaal toch niet zo ons goesting. Vooral de kleur van de muren was niet echt iets voor jongens :-). En de meubels eigenlijk ook niet. Hele grote onhandige meubels.
Het is een grote zolderkamer dus de man begon met helemaal van boven in de nok te verven. In 't wit. En zo naar beneden. Wat een werk!
Ook de meeste meubels werden al uit elkaar gehaald.
Morgen gaat hij verder doen en het zal natuurlijk een heel ander zicht zijn wanneer het af is.
Zoals gezegd hield ik mij op de mooie zondag bezig met de was. Ik droogde hem zelfs buiten.

Het is stil met de jongens op griezelkamp, maar toch doet het ook eens deugd. Minder gestoei in huis en vooral is het 's avonds sneller stil.

Vandaag was de allerlaatste dag dat ik nog naar onze caravan kon en met de auto op de camping kon (morgen sluit dat tot eind maart)  en omdat al onze kledij daar nog lag besloot ik die vandaag alsnog allemaal op te halen. Namelijk nog een volle Ikea zak plus een shopper VOL kledij lag ginds nog. En ook nog wat spullen die ik graag weer thuis had.

Ik vertrok al vroeg met drie dochters (1 grote en 2 kleine)en we maaktenonderweg eerst een afstapje om even een Latte te drinken en nog een paar winkels in te duiken. De dochter had namelijk nog wat nodig (hebben ze dat niet altijd?)en ik kocht nog een Kerstgeschenk (weer iets geschrapt op mijn lijst). En ik had er een fijne toevallige ontmoeting met een lezeres van mijn blog. Zo tof ! We hadden het even over mijn bekkenpijn waar ik nu ook al 's morgens last van heb en zij gaf me een tip. Helaas kon ik er weinig informatie over vinden op het internet en maakte ik ondertussen al een afspraak voor volgende week bij een therapeute waar ik ooit ook al eens bij ging met dezelfde klachten en die mij toen ook erg geholpen heeft. Alleszins. Ik vond het heel fijn dat iemand mij wou helpen.

Nadien in de file (rond Antwerpen)naar Zeeland.  Na de drukte op de baan was de stilte in Zeeland erg welkom. Het is daar echt zo stil. Heerlijk. Ik pakte ons boeltje bij elkaar en we vertrokken weer. Nu zal het tot in maart zijn...

De terugrit ging gelukkig vlotter.

Thuis moest ik de administratie dringend bijwerken en nadien wou ik deze blog nog schrijven, maar nu ga ik toch even de zetel in.
De speelgoedbeurs is niet gelukt vandaag. Men kan niet alles willen doen op 1 dag en ik moet dringend meer rusten.
Morgen wordt alleszins weer een rust/wasdag voor mij.
En dat is meer dan welkom.

Reacties

  1. gezellige blogpost. Ik lees lang niet alles omdat ik daar geen tijd voor heb, maar geniet regelmatig mee met jullie leven.
    Drukte alom... Ik duik meteen weer in de herinneringen als ik dit lees.
    En ja bekkenpijn, wat naar is dat he? Je hebt zoveel ervaring dat je alle tips vast al wel voorbij hebt zien komen, of niet?
    Kussentje onder je buik en de bovenste knie als je op je zij ligt?(bijvoorbeeld)
    En wat waren de sluitlakens altijd een uitkomst na de bevalling.
    die hebben we nu niet meer.
    Heel veel sterkte met de laatste periode. En mooi als je toch lekker nog wat kunt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de osteopate heeft me bij Kane goed geholpen want ik had ook al vrij snel veel last, zij tapete me o.a in met kleurige stretchplakkers ;-)
    groetjes, Stine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)