De half afgewerkte Kerstdecoratie

Het is dan toch eindelijk gelukt. De Kerstversiering is tot in de woonkamer geraakt.

Er waren nog wat dozen achter met gerief in de kelder en op zolder, maar die geraakten niet tot bij mij en zelf kon ik ze niet meer halen.
De rest van de familie was er precies niet echt mee bezig, maar mij stoorde het want ik heb zoveel mooie dingen verzameld de afgelopen jaren.

Uiteindelijk kwam de zoon van acht met een doos uit de kelder naar boven en werden afgelopen weekend ook de dozen van de zolder gehaald.

Zo was er eerst een half gedecoreerde Kerstboom en nadien een vollere Kerstboom. En wist ik dus op den duur niet meer waar ik alles moest zetten haha. Ook de tweede witte Kerstboom kwam tevoorschijn die ik in de keuken zet en die wat kitscherig is, maar die geraakte nog niet aangekleed.
Tegen Kerst is de decoratie misschien compleet. Dit jaar lukt het gewoon niet.

Ik hou me rustig bezig met de was en blijf de komende dagen gewoon thuis. Ik kan ook niet anders.
Zelfs al zou ik willen want het zou goed zijn om ook nog enige afleiding te hebben.

Deze ochtend even tot op de markt geweest voor kip aan 't spit, maar dan parkeer ik me echt 50 meter van het kraam en ik heb er een 20 (!)minuten over gedaan terwijl er niemand voor mij aan het kraam stond.  Dit lukt nog net. Net als autorijden. Ik kan de kinderen nog naar school en hobby brengen en ophalen al moet er vaak een grote mee.

Wanneer de deurbel gaat doe ik er een eeuwigheid over om open te doen en koeriers hebben niet veel tijd. En mijn huis oogt regelmatig behoorlijk rommelig omdat ik veel moet laten liggen.

Deze middag ga ik wat rusten in mijn zetel.
Baby is heel erg aan het woelen in mijn buik. Ik hoop maar dat ie niet terug draait.

En nog vier dagen en de Kerstvakantie begint. Er staat niet veel op de planning. De kinderen gaan twee keer naar de film in het cultuurcentrum (Trolls en Storks)en voor de rest zien we wel.

Fijne maandag.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?