Dag 38 van de 65: Prikken en spelen

Gisteren toen ik een blog wou schrijven werd ik om duistere redenen ervan weergehouden.
Dus hier volgt dan maar een kort verslagje van de 38ste dag.

De dag ervoor had man de trampoline nog in de grond gekregen. Joepie! Eindelijk! Onze kinderen maakten er al veel gebruik van. Een trampoline vind ik dan ook het beste buitenspeelgoed dat er bestaat.
Op dag 38 vonden ze al het uitgegraven zand ook TOP. Eindelijk een zandbak! Mats en Lies waren tegen de avond dan ook echte Zwarte Pietjes.
Er werden die dag ook veel kaders omhoog gehangen, fotohouders en een enorme spiegel. Daar werd ik helemaal blij van want zo werd het huis een beetje aangekleed.

Op dag 38 kreeg onze kleine Fee ook haar eerste inenting bij de huisarts. Dat ging niet zonder tranen. Ocharme. Het blijven vervelende momenten. Ik ga nu niet meer naar Kind&Gezin. Ik heb niets tegen K&G, maar praktisch gezien is het bij de huisarts handiger. Fee was maar 300 gram bijgekomen, maar wel 5cm gegroeid dus dat was prima want door haar geboortegewicht heeft ze al een voorsprong. Ze krijgt nog steeds enkel en alleen de melk van mama.

Onze nieuwe huisarts woont hier nu een straat verder en dat vind ik ongelooflijk handig. Ik heb nog nooit een huisarts gehad die zo dicht woonde en nu kan ik gewoon stappen naar de dokter.
In onze nieuwe gemeente probeer ik dan ook alles dichtbij te zoeken.
Ook al wonen we nu niet meer 'in de stad'. De Colruyt is er toch maar 1 km verder en kan ik ook al wandelend bereiken.

Verder hield ik me op dag 38 bezig met 'huishouden'. Was draaien, valiezen uitpakken, post klasseren, administratie bijwerken en kleine plannen maken voor de nabije toekomst.
En ook al een nieuwe valies klaargemaakt want twee van ons jongens gaan drie dagen op kindervakantie naar Brugge. Die vertrekken zondag weer.

Ons kinderen speelden de hele dag buiten want wat een mooi weer was het hier.

En zo kwam die dag ook aan een einde.
Dag 38 is voorbij. Nog 27 te gaan...

(Foto's kan ik nog steeds niet rechtstreeks op mijn PC krijgen. Erg vervelend! Ik moet er steeds voor naar de fotograaf)

Reacties

  1. Oh je bent weer terug :-) hebben jullie het fijn gehad? Thuis ook alles goedgegaan met thuisblijvers?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is weer mooi geweest. Die vakantie. En thuis was ook alles prima verlopen...

      Verwijderen
  2. Ja aan alles komt een einde. Dat thuisgevoel ken ik na een vakantie. Heerlijk om weer al je eigen spullen om je heen te hebben. Al over de helft met de vakantie wat gaat het snel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)