Dag 47 van de 65: Terug thuis en lekker koken

Na het ontbijt in het gasthuis vertrok ik richting Dikkele waar Niels en Thijs op kamp waren. Dat kamp was hun blijkbaar niet goed bevallen en ik nam twee boze jongetjes weer mee naar huis. Misschien zijn ze thuis toch iets teveel verwend !!

Kort na de middag was ik weer thuis en binnen het half uur was de hele familie weer compleet.
De verhalen kwamen los. 't Was blijkbaar leuk geweest langs alle kanten (behalve dan voor Niels en Thijs die dan wel weer blij waren thuis te zijn).

Dan kwam het minder leuke deel. Administratie. Iets wat ik echt niet graag doe, maar toch goed moet worden bijgehouden.

's Avonds werden er twee verschillende dingen gemaakt. Recepten van Smartmat.

Een vegetarisch wortelschotel met ei en Rozemarijnburgers met rijst. Er werd goed gegeten. 't Was dan ook superlekker vond ik zelf. De kinderen moesten wat wennen aan de nieuwe smaken. Koolrabi, gele wortelen, kikkererwten, meiraapjes, rode bietjes, ... Ik vond het superlekker. Ook de Feta kaas ben ik verzot op, maar de kinders iets minder. Toch aten ze héél goed. Ik was content.
Voor mij weer heel geslaagd. Ik ben blij dat ik weer koos voor Smartmat !! Zo kom ik weer dichter tot mezelf ;-).

Daarna moesten ze in bed want ze waren allemaal zo zwart als Pietje.

Het was wel serieus wennen. Van maar twee kindjes naar opnieuw de hele luidruchtige bende.
Ik snak nu naar wat rust in bed met mijn boek, maar ik zal nog even geduld moeten hebben. Voorlopig ligt alleen Mats al in dromenland.

Dag 47 is bijna voorbij. Nog 18 te gaan...

Reacties

  1. Spijtig dat het kamp niet meegevallen was voor Niels en Thijs!
    Ik denk dat er een foutje sloop in je verhaal ;) want ik denk niet dat je je
    kindjes in bed steekt om ze te wassen hé ;)
    Heel veel liefs en hopelijk heb je nog wat kunnen lezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?