De mapjes

Ik kocht twee elastiekmapjes : een rood en een groen.

In het ene klasseer ik tips in verband met uitstappen.
Kom ik iets tegen op een blog of in een tijdschrift dat zeer interessant is om eens te gaan doen met of zonder kinderen. Dan komt dat in de map.

Zo wil ik graag eens naar de Kempen en daar gaan wandelen. En wat heb ik al gevonden? Een wandeling om te doen, een familierestaurant, een vakantieparkje, enz...
Dat gaat dan in het mapje.

Ook alles over de groene haltes gaat er in. Dat zijn wandelingen die je kan doen zonder met de auto te moeten gaan.

Maar ook reserveringen voor komende vakanties gaan erin en alles dan wat in die streek eventueel te doen is inclusief de wandelingen.
Alles op tijdstip geklasseerd.

In de andere map komen de ideeen voor 'het huis'.

 Zo kwam ik een supertip tegen voor in onze garage. Onze garage is namelijk de plaats voor fietsen, maar ook voor de jassen en de schoenen. Momenteel staan er twee kapstokken, hangen er haakjes en staat er een groot schoenenrek, maar het blijkt nog niet voldoende en dus zag ik iets dat wel eens zou kunnen dienen. Iets dat toch niet te veel plaats inneemt zoals een kapstok, maar toch handig is.
Die tip gaat er dus in !

En zo hoef ik maar het mapje te nemen om een idee te sprokkelen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?