Frankrijk: juli2014: Het vertrek

 Mijn stapel boeken die mee moesten had ik thuis al klaar gelegd. Op het laatste moment sleurde ik ook nog Het zomerhuis van Koch mee én twee dwarsliggers. Eerlijkheidshalve dien ik te zeggen dat ik ze niet allemaal uitgelezen heb. Ik was een beetje overmoedig. Ik liep vooral veel met kleine Fee in mijn armen rond ginds omdat Tim toezicht moest houden bij het zwembad.
 We (Ik, Nele, Fee, Lies en Mats)vertrokken met de Thalys in Brussel Zuid. Omdat ik onderweg moest voeden leek me dit de gemakkelijkste oplossing, maar met drie kleintjes op de Thalys is ook niet 'rustig' reizen. In de wagon zat ik wel met een tof koppel en hun tienerdochters en een vrouw met haar drie kinderen. Zij hebben mij wat geholpen met de kinderen. Helaas zijn na de rit onze wegen gescheiden.

 In Lachau toegekomen was het frisjes, maar een duik in het zwembad kon niemand weerhouden.


En zo ging onze vakantie van start.

Lachau is een piepklein dorpje tussen Sault en Laragne. Het heeft ongeveer 200 inwoners. Er is wel een postkantoor met beperkte uren, maar geen winkels.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)