Nog een Frankrijk samenraapsel

 Dit blog is geen dagboek voor mij, maar gewoon wat schrijfsels, foto's, bedenkingen en dus veel gekwek. En nog steeds vakantiekiekjes dus.

Voor wie de blogpost van gisteren zoekt. Die staat dus op de andere blog die ik ook probeer bij te houden en voornamelijk over lezen gaat dus.
Buiten de kinderen is lezen één van de dingen waar mijn leven zo een beetje dagelijks om draait. Andere interesses zijn er zeker ook natuurlijk. Maar die bepalen mijn leven niet zo erg.




Zoek Fee. Dat er van sommige kindjes veel foto's zijn en van andere vele minder is toeval. De jongste is altijd bij mij. Sommige kinderen laten zich moeilijk kieken.
Met kledij is het net zo. Soms ga ik op zoek naar iets voor Mats, maar ik vind niets goed. Zo heeft hij veel gekregen kledij en hij krijgt zelfs al kledij over van Thijs.
Fee heeft dan blijkbaar niet zoveel kleren waardoor het soms echt zoeken is naar iets gepast.
 Wat doe je als je geen internet en geen computer heb? Ik schrijf dan. Ik begon klein, maar eindigde met gekochte schriften uit de supermarkt.
 Thijs en Lies.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)